آخرین اخبار

13. خرداد 1395 - 19:55   |   کد مطلب: 5359
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
حفظ صلابت نظام و انقلاب به پیروی از ولایت فقیه است
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بخواهیم صلابت نظام حفظ شود باید پایبندی خود را به ولایت فقیه در مسیر زندگی حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام حمید برازش در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در محل حسینیه ثارالله دهدشت با استناد به حدیثی از رسول اکرم(ص) اظهار داشت: دین اسلام به واسطه چهار دسته از امت حفظ می‌شود و علما از نخستین گروه حافظ دین پیامبر هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زندگانی ائمه اطهار و شرایط زمان حکومت آن‌ها تصریح کرد: هر کدام از اهل بیت مظلومیت خاصی داشتند و دشمنان دین برای این‌که نماد دین شکل نگیرد مشکلات عدیده‌ای برای امامان ایجاد می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در زمان طاغوت به روشنگری ملت پرداختند افزود: با گذشت 27 سال از عروج آن امام بزرگوار یاد و نام خمینی تحولی در انسان به وجود می‌آورد.

پایگاه خبری کهگیلویه

این مسؤول افزود: رزمندگانی که هشت سال دفاع مقدس از کیان نظام اسلامی و انقلاب ما دفاع کردند ماحصل مکتب امام و عصاره فکر امام بودند.

 

وی با بیان اینکه امام به مرجعیت بها داد گفت: امروز می‌بینیم صهیونیست خبیث تهدید خود را نه ایران هسته‌ای و بمب هسته‌ای بلکه فتوای مقام معظم رهبری می‌داند که با یک سخن خاورمیانه را متحول می‌کند.

 

برازش تصریح کرد: شهدای هسته‌ای ما که نتیجه کارشان به 20 درصد غنی‌سازی هسته‌ای رسیده بود را به شهادت رساندند که شاید این مسیر را متوقف کنند اما ایران اسلامی این افتخار را دارد که به برکت انفاس قدسی امام و علمای دین یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا باشد.

 

وی برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) را تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: چیزی که در مراسم ارتحال برای ما مهم است دست بیعت با ولایت فقیه و فصل‌الخطاب قرار دادن فرامین رهبری در مسیر سیاست خارجی است و اگر بخواهیم صلابت نظام حفظ شود باید پایبندی خود را به ولایت فقیه در مسیر زندگی حفظ کنیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

برازش با بیان اینکه امام نخستین درس سیاسی خود را در نجف اشرف ولایت فقیه قرار دادند تصریح کرد: جمله گرانبهای امام که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» را نباید به فراموشی بسپاریم.

 

این مسؤول فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف را فصل‌الخطاب دانست و گفت: فرمایشات رهبری برای ما تجربه شده است که نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک