آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1395 - 13:01   |   کد مطلب: 5199
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که آن چیزی که مردم از برجام انتظار داشته‌اند هنوز محقق نشده است گفت: امیدواریم در ادامه راه تحول خوبی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آن چیزی که مردم از برجام انتظار داشته‌اند هنوز محقق نشده است گفت: امیدواریم در ادامه راه تحول خوبی ایجاد شود.

 

امام جمعه دهدشت افزود: جریان برجام که به گفته مسئولان برای ترمیم اقتصاد بوده نیز بنا به اظهارنظر خود مسئولان تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است.

 

حسینی با بیان این‌که اقتصاد ما به دلیل اتکای به نفت و غیر مقاومتی بودن آسیب‌پذیر است،گفت:اگر به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

 

با اشاره به تلاش دشمن برای شکست اقتصاد کشورمان اظهار داشت: هر کشوری که از جهت اقتصادی پویا باشد در همه عرصه‌ها پیشرفت خواهد داشت.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه همه زیرساخت‌های ما را هدف قرار داده است که البته توطئه‌های دشمن محدود به اقتصاد نبوده و همواره نقشه‌های شوم در عرصه‌های مختلف کشور ما طراحی کرده است.

 

وی،ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: با مدیریت اصولی منابع و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها می‌توان به عملی شدن اقتصاد مقاومتی کمک کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک