آخرین اخبار

19. فروردين 1395 - 12:01   |   کد مطلب: 5130
رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه مطرح کرد
اجرای طرح اعتکاف در 8 مسجد دهدشت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: 8 مسجد در سطح شهر دهدشت برای اجرای طرح اعتکاف در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌ طلب رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در اجرای برنامه‌های فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته بهتر وارد عمل شویم و این کار همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب،اعتکاف را عمل تأثیرگذار مذهبی دانست و با بیان این‌که اولیای دینی نسبت به این سنت حسنه تأکید دارند،افزود: اعتکاف، خلوت‌نشینی در مساجد به منظور تقرب جستن به خداوند متعال است و کسانی که توانایی استفاده از این فرصت را دارند لذت مهمانی بر سفره احسان و لطف الهی خواهند چشید.

 

حسینی‌طلب با بیان این‌که مساجد شهرستان همواره میزبان معتکفان بوده است،تصریح کرد: امسال نیز هشت مسجد به این امر مقدس اختصاص داده شده است.

 

وی از مسجد امام حسین(ع)،مسجد امام علی(ع)،مسجد امام رضا(ع)، مسجد سادات،مسجد امام حسن(ع) و مسجد سیدالشهدا به محل‌های برگزاری اعتکاف خواهران در دهدشت نام برد و گفت: مساجد توحید و امام صادق(ع) جهت برگزاری اعتکاف برادران تعیین شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه زمان نام‌نویسی در این مساجد را از فردا عنوان کرد و افزود: هیأت امنای هر مسجد نسبت به تشکیل ستاد اعتکاف و زیر شاخه‌های مربوطه اقدام کند.

 

حسینی طلب با بیان این‌که دریافت هرگونه وجه از معتکفان ممنوع است،آماده‌سازی مساجد محل برگزاری این سنت حسنه را ضروری دانست و گفت: جشن‌های رجب و شعبان با همکاری نهادهای فرهنگی،کانون‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار خواهد شد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک