آخرین اخبار

18. فروردين 1395 - 17:51   |   کد مطلب: 5127
رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با اشاره به فرسوده بودن تاکسی‌های شهری دهدشت گفت: ناوگان تاکسی درون شهری به علت فرسوده و از رده خارج بودن،معاینه فنی نمی‌شوند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی اقبالی‌پور رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرسوده بودن تاکسی‌های شهری دهدشت گفت: ناوگان تاکسی درون شهری به علت فرسوده و از رده خارج بودن،معاینه فنی نمی‌شوند.

 

 

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی را در دستور کار پلیس دانست و گفت: با خودروهایی که نقص فنی داشته و باعث آلودگی می‌شوند برخورد خواهد شد.

 

اقبالی پوراز کاهش تصادفات درون شهری در طرح نوروزی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در طرح نوروزی هیچ گونه تلفات فوتی ناشی از تصادفات درون شهری وجود نداشت.

 

وی ادامه داد: طی این مدت تصادفات جرحی در چهار شهر دهدشت،قلعه‌رئیسی،سوق و دیشموک کاهش چشمگیر داشته است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که میزان خسارت‌های ناشی از تصادفات درون شهری 100 درصد کاهش یافته است،افزود: به طور کلی تصادفات فوتی،جرحی و خسارتی در این چهار شهر کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به جرایم جدید رانندگی،تصریح کرد: از 25 فروردین عناوین تخلف رانندگی با نرخ‌های جدید جرایم اعمال خواهد شد.

 

اقبالی‌پور جریمه عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در طرح جدید را 180 هزار تومان دانست و گفت: پلیس رانندگانی که از تلفن همراه یا وسایل ارتباطی مشابه در حین رانندگی استفاده کنند را 80 هزار تومان جریمه می‌کند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه جریمه عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده یا سرنشینان وسیله نقلیه در حال حرکت را 40 هزار تومان خواند و با بیان این‌که عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده و سرنشین موتورسیکلت در حین رانندگی 60 هزار تومان جریمه دارد،از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از دستور پلیس تخطی نکنند.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک