آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 14:50   |   کد مطلب: 5120
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 هزار و 300 واحد مسکونی در بافت فرسوده شهرستان گچساران نیازمند بازسازی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،ابراهیم فرزانه پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت بافت فرسوده شهرستان گچساران اظهار کرد: 3 هزار و 300 واحد مسکونی در محلات رادک و لبنان گچساران نیازمند بازسازی هستند اما تاکنون تنها 500 نفر برای بازسازی واحدهای مسکونی خود به بنیاد مسکن مراجعه کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عدم استقبال مردم از اجرای طرح بافت فرسوده را مهمترین مشکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان دانست و تصریح کرد: عدم استقبال مردم از اجرای این طرح به دلیل پایین بودن قیمت ملک در این مناطق است.

وی با بیان اینکه حدود 400 واحد متروکه و خالی در این مناطق وجود دارد، بیان کرد: از مجموع 500 نفری که برای بازسازی واحدهای مسکونی خود مراجعه کردند برخی از بازسازی واحدهای خود منصرف شدند و تنها 37 واحد بازسازی و نوسازی شدند.

این مسئول اضافه کرد: مبلغ اختصاص یافته برای بازسازی واحدهای مسکن روستایی در مناطق فرسوده شهرستان گچساران 30 میلیون تومان وام و 6 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض است که عدم استقبال مردم این منطقه مهمترین مشکل پیش‌روی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک