آخرین اخبار

15. فروردين 1395 - 17:56   |   کد مطلب: 5093
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره برداری از بزرگترین مجموعه فرهنگی و ورزشی جنوب کشور در اردیبهشت ماه امسال در یاسوج خبرداد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،جهانبخش ایزد پور در بازدید از مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی یاسوج افزود: مراحل پایانی بزرگترین مجتمع فرهنگی ورزشی جنوب کشور با حمایت بخش خصوصی در دست اجراست و ان شاء الله این مجتمع فرهنگی و ورزشی در اردییهشت ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی از حضور مسئولان استانی و کشوری در مراسم افتتاح این طرح بزرگ ورزشی در کشور خبر داد و بیان کرد: با پیگیریهای صورت گرفته ان شاء الله شاهد حضور تعدادی از مسئولان استانی و کشوری بخصوص وزیر ورزش و جوانان کشور و تعدادی از روسای فدراسیونها خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش بخش خصوصی در ورزش خاطرنشان کرد: با افتتاح این مجتمع ورزشی در استان شرایط میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی فراهم شده و این امر زمینه رشد و شکوفایی ورزش استان در کشور خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری، بعنوان بزگترین مجتمع ورزشی تفریحی جنوب کشور با زیر بنای  9500 متر مربع در بام پایتخت طبیعت ایران(یاسوج) و در بهترین و زیباترین نقطه این شهر با چشم اندازی زیبا، مشرف بر رودخانه زیبای بشار و کوه باصلابت و سر به فلک کشیده  دنا، در 6 طبقه با سرمایه گذاری بیش از 60 میلیارد تومان با مشارکت بانک تجارت اداره امور شعب استان کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه 1384 کلنگ زنی شد .

این مجتمع عظیم با دارا بودن چهارده بخش با مدرنترین مصالح روز دنیا ساخته شده که در تمامی بخش های آن از مجهزترین و بروزترین  وسایل استفاده شده است. دستگاههای بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است. بخش ها بولینگ، صخره نوردی، رستوران گردان و استخر کودکان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده اند.

سوئیت های مجهز، رستوران شیشه ای، کافی شاپ، ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهر بازی و سالن همایش دیگر بخش های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور هستند. مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد. این مجتمع عظیم آماده پذیرایی از تمامی گردشگران و توریستهای داخلی و خارجی است .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک