آخرین اخبار

5. اسفند 1393 - 16:44   |   کد مطلب: 506
امام جمعه دهدشت از برگزاری همایش حجاب فاطمی در دهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه، الگوگیری از جامعه غرب را باعث نابودی جوانان جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: با پیروی از راه و سیره ائمه این فرهنگ غلط را زدوده کنیم.

 

امام جمعه دهدشت، تنها راه برون رفت از این مشکلات را الگوگیری از ائمه معصومین عنوان کرد و گفت: با پیروی از آرمان‌های امام و شهدا، به‌وسیله حجاب، خود را از ناملایمات مصون بداریم.

 

حسینی ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت بسیار بد حجاب در شهرستان کهگیلویه، این نوع حجاب را مغایر با فرهنگ اسلام دانست و خواستار توجه ویژه نسبت به این امر مهم شد.

 

وی تصریح کرد: این‌گونه پوشش‌های نامناسب  باعث ترویج انواع فساد و ناهنجاری در بین افراد جامعه خواهد شد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه، حضرت زینب را نمونه بارز در مسئله حجاب دانست و خواستار پیروی خانم‌‌ها از این بزرگ بانوی اسلام در همه مراحل زندگی شد.

 

حسینی انقلاب ایران را برگرفته از سیره اهل‌بیت(ع) عنوان کرد و گفت: با برپایی انواع همایش حجاب در مدارس و دانشگا‌ه‌ها در حفظ و پایداری انقلاب از کوچک‌ترین کمکی دریغ نکنیم.

 

وی در پایان از برگزاری همایش فاطمی در دهدشت خبر داد و گفت: می‌طلبد همه مسئولان با حضور خود در هرچه بهتر برگزارکردن این مراسم همکاری‌های لازم را انجام دهند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک