آخرین اخبار

4. فروردين 1395 - 13:50   |   کد مطلب: 5037
عدل هاشمی با انتقاد شدید از برخی سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی گفت: گزارشی که هم‌کنون ارائه می‌دهم، ربطی به نماینده دولت ندارد و حالا شروع نکنید در این سایت‌ها موشک بزنید به نماینده فعلی آقا تو چه کردی و این چه کرد!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ، سردار عدل هاشمی روز گذشته در جمع مردم دیشموک اظهار کرد: قبل از انتخابات شعارهایی دادیم و حالا نوبت اقدام و عمل است.

 

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در جمع مردم دیشموک در مسجد صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه، اگر در پروژه‌های کهگلیویه بزرگ اقدام و عمل جدی صورت می‌گرفت،  همه‌چیز تا کنون تمام شده بود، تصریح کرد: من یک پروژه در کشور جمهوری اسلامی ایران سراغ ندارم که به موقع کلید خورده باشد و طبق برنامه زمانبندی تمام شود.

 

وی افزود: نامگذازی سال ۹۵ از سوی رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  یعنی اینکه هاشمی حرف زدی و باید عمل کنید.

 

هاشمی با بیان اینکه، هر چند حجت‌الاسلام بزرگواری تا خردادماه نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی است، ولی من بیکار ننشسته‌ام، گفت: در بحث پتروشیمی رایزنی‌‎هایم را آغاز کردم و به نتایج خوبی رسیدیم و امید است در آخر خردادماه استارت عملیاتی در پتروشیمی دهدشت را بزنیم و شوخی هم نداریم.

 

وی با بیان اینکه، گزارش عملکرد خود را به صورت ماهانه در صداوسیما و جلسات مطرح خواهم کرد، گفت: با نهادها و سازمانهای مختلف به مذاکره نشسته‌ام چرا که اگر این کار را نکنم، این القاب امیرکبیری و آریوبرزنی و … همه‌اش کشک است.

 

وی خاطرنشان کرد: چیزی که به درد من می‌خورد، یکی ایمان به خدا و دیگری منفعت رساندن به مردم که عمل صالح را به دنبال دارد.

 

هاشمی گفت: عشق من این است که یک نفر را شاغل و یا سفره‌ای را رنگین و یا اینکه زمینه ازدواج زوج جوانی را فراهم کنم.

 

وی با اشاره به اینکه سدهای مارون۲ و بالیاب دیشموک را به جد پیگیری خواهم کرد، گفت: دو جلسه برای بررسی وضعیت معدن نیترات لیراب با سرمایه‌گذار آن داشته‌ام.

 

هاشمی در ادامه گفت: طبق جلسه‌ای که با قرارگاه خاتم گذاشتیم، روند عملیاتی جاده پاتاوه به دهدشت از اردیبهشت۹۵کلید خواهد خورد و در خصوص جاده دیشموک به قلعه‌رئیسی هم باید این راه از فرعی به اصلی منتقل شود تا زمینه ادامه کار را فرهم کنیم.

 

هاشمی گفت: با شما صادقانه حرف می‌زنم و کسی در من بی‌صداقتی نمی‌بینید و درخصوص گازرسانی به دیشموک اگر وضعیت به این صورت باشد تا ۲۰ سال آینده، گاز به دیشموک نخواهد آمد.

 

هاشمی با انتقاد شدید از برخی سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی گفت: گزارشی که هم‌کنون ارائه می‌دهم، ربطی به نماینده دولت ندارد و حالا شروع نکنید در این سایت‌ها موشک بزنید به نماینده فعلی آقا تو چه کردی و این چه کرد!

 

وی اضافه کرد: محض رضای خدا این بساط را جمع کنید، من رایزنی‌هایم را انجام می‌دهم که زمان شروع به کار در مجلس برنامه‌ریزی‌های بنده درست انجام شده باشد و پی‌ریزی دقیق را داشته باشم.

 

وی با تقدیر از نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس، گفت: گرفتن مجوز تنها راه حلال مشکلات این منطقه نیست و باید همت قوی به کار گماشت تا ان‌شاءالله  با حداقل به‌کارگیری بیش از ۴ تیم، گاز را در اسرع وقت به دیشموک برسانیم.

 

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ کیلومتر دیگر لوله برای گازرسانی به دیشموک از تهران فراهم می‌کنم  ولی تلاش شود تا در اسرع وقت گاز به این منطقه بیاید.

 

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دور شما بگردم این حاشیه‌ها را کنار بگذارید و اجازه دهید ما کار کنیم، انتخابات تمام شد، کینه‌ها، سوءتفاهم‌ات را بریزیم دور و پیش به سوی آبادانی حرکت کنیم.

 

هاشمی بیان داشت: هر وقت به دیشموک می‌آیم انگار در یاسوج هستم و دیشموک برای من یاسوج کهگیلویه بزرگ است چه از نظر آب و هوا و هم از نظر طبیعت و مبلمان شهری بسیار خوب است.

 

وی در پایان گفت: خداوند از همه کسانی که دو مسئله ثلاث بویراحمد و اصولگرایی و اصلاح طلبی را در این منطقه رواج دادند و باعث دشمنی در این منطقه شدند، نگذرد.

انتهای پیام: و/آ

 خبر دیشموک

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک