آخرین اخبار

15. اسفند 1394 - 15:00   |   کد مطلب: 4929
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه خبر داد
برگزاری کنگره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دهدشت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: کنگره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه نخست اردیبهشت به میزبانی دهدشت برگزار می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از برگزاری کنگره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی دهدشت خبر داد و اظهار داشت: این آیین معنوی نیمه نخست اردیبهشت سال جدید برگزار می‌شود.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 30 شهید والامقام از قشر روحانی تقدیم نظام کرده و از این تعداد 10 شهید از شهرستان کهگیلویه است.

 

صمدی فرد به روز 22 اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا اشاره کرد و افزود: این روز فرصت مناسبی است برای بازیابی سیره شهدا، شهدایی که میراث‌دار انقلاب اسلامی هستند.

 

وی بیان کرد: شهدا چشمه نور و معرفت هستند که با رشادت ها و ایثار خود ماندگارترین حماسه را خلق کردند.

 

رییس بنیاد شهید کهگیلویه تکریم شهدا را تکریم ارزش های الهی دانست و تصریح کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس با جسم خود و بعد از شهادت با ارواح خود امنیت و عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

 

صمدی فرد غرس نهال به یاد 417 شهید شهرستان، همایش پیاده روی خانواده، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده های شهدای اسفند ماه، غبارروبی گلزار شهدا، نصب تابلوهای شهدا در بلوارها، برگزاری مسابقات قرآن جامعه ایثارگری، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، را از جمله برنامه های بنیاد شهید کهگیلویه در هفته مقام شهدا عنوان کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک