آخرین اخبار

11. اسفند 1394 - 14:52   |   کد مطلب: 4909
فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد از کشته شدن یک سرنشین در تصادف امروز کیلومتر 35مرکز استان خبر داد و گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژوی سواری متأسفانه یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،صبح امروز بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو با یک خودروی سمند در کیلومتر 35جاده یاسوج سمیرم یک نفر از سرنشینان این دو خودرو کشته شد.

 

سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با تأیید این موضوع خاطر نشان کرد: صبح امروز سه شنبه ۱۱ اسفند ۹۴ ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح در کیلومتر 35 محور یاسوج – اصفهان در روستای سمرون بخش پاتاوه، یک دستگاه خودروی سمند به دلیل انحراف به چپ با خودروی پژو ۴۰۵ برخورد و رانندگان این دو خودرو به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی یاسوج شد. وی با تأیید خبر فوت یکی از سر نشیان این دو خودروی سورای ابراز کرد: سرنشین خودروی پژو به دلیل جراحات شدید این این حادثه بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. لازم به ذکر است جاده یاسوج به اصفهان یکی از پر تردد ترین محورهای مواصلاتی استان بوده که میزان تصادفات در آن نسبت به دیگر راههای ارتباطی استان بیشتر و پر خطر تر است.

 

 

 

 

 

 
 
 
 
منبع:بویرخبر،

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک