آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 16:54   |   کد مطلب: 4904
رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه مطرح کرد
تعطیلی طرح‌های ورزشی کهگیلویه به دلیل کمبود اعتبار
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان در انتظار اعتبارات درآمد نفتی است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید مسعود تقوی‌نژاد رئیس ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در جمع خبرنگاران نبود اعتبار را عامل راکد ماندن پروژه‌های ورزشی شهرستان کهگیلویه دانست و اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی این حوزه به علت مشکلات مالی تعطیل شده‌است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با بیان اینکه زمین ورزش روستای ضرغام‌آباد با 50 درصد پیشرفت به خاطر عدم تخصیص اعتبار راکد مانده است گفت: سالن ورزشی دیشموک نیز با 650 میلیون تومان اعتبار مصوب 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون به دلیل نبود اعتبار غیر فعال شده‌است.

 

تقوی‌نژاد با اشاره به نیمه‌کاره ماندن سالن ورزشی چنگلوا تصریح کرد: این سالن 550 میلیون ریال اعتبار مصوب دارد و به دلیل کسری اعتبار غیرفعال است.

 

این مسئول از آماده بهره‌برداری بودن سالن 1200 نفری دهدشت خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت 95 درصدی برای دهه فجر آماده افتتاح بود اما به خاطر رطوبت کف سالن تا شروع فصل گرما زمان نیاز هست که کارهای پایانی انجام شود.

 

تقوی‌نژاد تصریح کرد: از 14 میلیارد تومان اعتبار درآمدهای نفتی که به چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی اختصاص داده شده هنوز هیچ مبلغی تخصیص نیافته‌است.

 

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان در انتظار اعتبارات درآمد نفتی است بر لزوم پیگیری نماینده حوزه انتخابیه در مجلس و مسئولان ارشد استانی در این باره تأکید کرد.

 

تقوی‌نژاد تصریح کرد: یک میلیارد تومان از این اعتبار برای ساماندهی ورزشگاه آزادی دهدشت، یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای مجموعه شماره 3 دهدشت، 600 میلیون تومان برای سالن ورزشی قلعه‌رئیسی و 600 میلیون تومان جهت سالن دیشموک در نظر گرفته شده‌است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه افزود: در صورت تخصیص این اعتبارات چمن مصنوعی در روستاهای اکبرآباد، اسفندان، سمغان، راک، طولیان و چیر راه‌اندازی خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک