آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 16:22   |   کد مطلب: 4834
آغاز رسمی فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای دهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه باعث شد تا این کاندیداها در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا فعالیت بیشتری در روزهای منتهی به هفتم اسفند داشته باشند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،آغاز رسمی فعالیت های تبلیغاتی کاندیداهای دهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه باعث شد تا این کاندیداها در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا فعالیت بیشتری در روزهای منتهی به هفتم اسفند داشته باشند.

در اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آئین نامه اجرایی آن، تبلیغات انتخاباتی کلیه نامزدهای تأیید صلاحیت شده از بامداد امروز (پنجشنبه29بهمن ماه) آغاز و در ساعت 8 صبح روز پنجشنبه(6 اسفندماه) یعنی 24 ساعت قبل از ساعت شروع اخذ رأی پایان می یابد.

 

***

ستار هدایت‌خواه کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس بویراحمد و دنا با مردم روستاهای تمنک بخش پاتاوه دیدار کرد.

ستار هدایتخواه با سفر به بخش پاتاوه در برخی از روستاهای این بخش از جمله تمنک حضور یافت.

در روستای تمنک دانش‌آموز یکی از هواداران امروز و مخالفان دور گذشته هدایتخواه اظهار کرد: آقای هدایتخواه ما در دوره گذشته منحرف شدیم.

وی گفت: این‌جا یکی از صندوق‌های بزرگی بود که ما به رقیبان شما رأی دادیم اما در این دوره وضع فرق می‌کند و آمده‌ایم تا جبران کنیم.

دانش‌آموز از برائی‌ها به عنوان مردمانی غیور یاد کرد و گفت: جوانان تحصیل کرده‌ای داریم که امید است از آن‌ها استفاده بیشتری در دوره آینده شود.

هدایتخواه در روستاهای بنه‌زرد و خونگاه و البته دشت‌رز هم حضور یافت و با مردم این روستاها به گفت‌وگو نشست.

دهیار جوان و سابق خونگاه همه خدمات این روستا را به برکت اقدامات هدایتخواه در دوره‌های سابق دانست.

او از تعداد ۵۰ دانش‌آموزی سخن گفت که باید روزانه ۱۳ کیلومتر پیاده‌روی برای تحصیل داشته باشند.

هدایتخواه هم در این دیدارها گفت: من خودم روستایی و روستازاده هستم  و اگر پیروز شوم نگاه ویژه‌ای به این مردم خواهم داشت.

وی حرکت قطار بویراحمد را رو به سوی عزت دانست و گفت: منفعت‌طلبان و دنیاطلبان در مسیر این قطار محلی از اعراب ندارند.

هدایتخواه گفت: مردم در استان کسانی را انتخاب می‌کنند که کیسه‌ای برای خود و اطرافیان ندوخته‌اند.

وی در جمع مردم سرتنگ رواق هم گفت: خیانت است که نماینده‌ای برای خدمت به مردم رأی دادن به خود و دیگران را ملاک عمل قرار دهد.

hdait-(1)

 

 

hdait-(4)hdait-(5)hdait-(9)hdait-(10)hdait-(11)hdait-(13)hdait-(14)DSC02319DSC02324DSC02325DSC02326DSC02327DSC02332DSC02384DSC02386DSC02388DSC02393DSC02400

حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب نامزد انتخابات بویراحمد و دنا با مردم لوداب دیدار کرد.

حجت الاسلام سید صدرالله رجایی نسب ظهر امروز قبل از سخنرانی در بین مردم لوداب از دفا‌تر ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر و ستار هدایتخواه دیدن کرد.

وی سپس در جمع مردم لوداب بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت: ستاد انتخابات نامزدهای انتخابات در کمال آرامش دز کنار هم دایر است.

نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا بیان کرد: کسانی که در دوره‌های قبلی به عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب شدند اقدامات قابل توجهی انجام دادند اما در حوزه‌های کشاورزی و دامداری باید اقدامات بیشتری انجام شود. رجایی نسب ادامه داد: مردم لوداب

رجایی ادامه داد: لوداب ۵۲شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد و محرومیت‌ها و کمبودهای کنونی شایسته مردم این منطقه نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه مستحق برخورداری از آسایش و رفاه هستند افزود: اشتغال مهم‌ترین مشکل مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد و دنا است و مردم لوداب از این امر مستثنی نیستند.

وی ایجاد سد را از مهم‌ترین مطالبات مردم لوداب دانست و تصریح کرد: مطالعات لازم انجام می‌شود و در صورت فراهم بودن زمینه لازم سد در این منطقه احداث می‌شود.

رجایی نسب با اشاره به اینکه با تمام توان و قدرت در عرصه انتخابات هستم، گفت: در صورت پیروزی در انتخابات گام‌های مثبتی برای رفع محرومیت مردم در تمام مناطق استان برداشته می‌شود. نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زمینه کار و تلاش برای رفع محرومیت‌های گذشته فراهم است.

پیروز شوم علاوه بر قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین که از وظایف اصلی نماینده است بر کار مسئولین اجرایی نظارت می‌کنم و به گونه‌ای رفتار می‌کنم که شایسته سالاری در مرکز استان حاکم شود.

وی با مهم خواندن انتخابات خبرگان حمایت خود از آیت الله ملک حسینی اعلام کرد و یاد آور شد: در روز انتخابات افراد و گرایش‌های سیاسی قبل از اینکه به نمایندگان مجلس رای دهند به آیت الله ملک حسینی رای دهند.

وی اضافه کرد: با صداقت با مردم برخورد می‌کنم و از دو رویی و دادن وعده پوچ و توخالی و وعده‌هایی امکان اجرای آن در مدت چهار سال فراهم نیست و یا غیرقانونی و از وظایف نماینده مجلس خارج است خودداری می‌کنم.

رجایی نسب ادامه داد: در صورتی که به عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب شوم با همفکری مردم منطقه و استفاده از نیروهای شایسته بیکاری را حل و زمینه اشتغال مردم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از خواسته‌های مردم لوداب مانند ایجاد پل و.. خواسته‌های ابتدایی هستند گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و توانمند است که بتواند خواسته مردم را برآورده کند.

پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس 

raja (1)raj (1)raj (2)raj (3)raja (19)raja (20)raja (21)

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک