آخرین اخبار

1. اسفند 1394 - 14:54   |   کد مطلب: 4831
آقایان اسلام را و اندیشه های امام و رهبری را حداقلی و گزینشی معرفی می کنن، ما موظیفم نهضت ارائه کارنامه و برنامه را راه اندازی کنیم تا در بستری شفاف، مردم با اندیشه های پنهانی کاندیدا ها آشنا شوند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  محمد جهانبخش با حضور در شهر لنده به ایراد سخن پرداخت، محمد جهانبخش گفت: امام در اواخر عمر شریفشان فرمودند: درگیری حقیقی، جنگ بین فقر و غناست، جنگ بین اسلام مستضعفین و مستکبرین عالم است، جنگ بین اسلام محرومین و اسلام مرفهین بی درد است، متاسفانه برخلاف فرمایشات آن پیر سفر کرده یک دو قطبی جعلی و کاذب به اسم چپ و راست ایجاد کردند.

 

وی افزود: بعدها این دو قطبی کاذب، به اصولگرایی و اصلاح طلبی تغییر نام داد، آقایان وقتی در انظار عمومی به همدیگر می رسند، اصولگرایان، اصلاح طلب ها را به ضدیت با دین و ارزشها متهم می کنند و اصلاح طلب ها هم اصولگرایان را به ضدیت با آزادی های عمومی و حقوق بشر متهم می کنند، اما وقتی که سبک زندگی هر دو طیف را نگاه می کنیم، می بینیم که خانه هایشان در شمال تهران دیوار به دیوار است و پسران و دختران این آقایان به اصطلاح دشمن در خانه های هم به عنوان زن و شوهر زندگی می کنند و در غارت اموال بیت المال و اختلاس و ارتشاء، اتحاد ملی و انسجام غیر اسلامی دارند.

 

در ادامه گفت: آیا اصولگرایی هفده رکعت نماز و ریش و انگشتر و توصیه های غیرقانونی است؟! آقایان اسلام را و اندیشه های امام و رهبری را حداقلی و گزینشی معرفی می کنند. امام به صراحت گفته است که نماینده ملت باید از طبقه متوسط و محروم جامعه باشد، مگر می شود با کاروان های ماشین های لوکس و شاسی بلند و ترک تشریفات قانونی مناقصه ها در واگذاری پروژه ها، ادعای خدمت به مردم محروم لنده را کرد.

 

وی با بیان اینکه من تولید قدرت سیاسی خود را از میان شما توده های مردمی کسب می کنم، گفت: ان شاء الله توزیع و مصرف آن نیز تحت مناسبات عادلانه در میان همین مستضعفین انجام خواهد شد و آقایانی که تولید قدرت سیاسی خود را از برخی افراد سودجو کسب می کنند لاجرم توزیع و مصرف آن نیز از میان این طیف سود جو به سمت مردم سرازیر نخواهد شد.

 

محمد جهانبخش کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس در پایان سخنرانی خود نکته مهمی را خطاب به برخی کاندیدا ها، بیان کرد:‌ ما موظیفم نهضت ارائه کارنامه و برنامه را راه اندازی کنیم تا در بستری شفاف، مردم با اندیشه های پنهانی کاندیدا ها آشنا شوند و لذا از همین تریبون رسمی و در حضور شما مردم شریف لنده از نماینده شانزده ساله کهگیلویه آقای محمد موحد و همچنین عدل هاشمی را به مناظره در زمان و مکان پیشنهادی خود آقایان بر اساس گفتمان امام و رهبری دعوت می کنم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک