آخرین اخبار

17. بهمن 1394 - 12:55   |   کد مطلب: 4730
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: شخصیت امام(ره)، بصیرت و وجهه امام(ره) از مهم‌ترین عوامل پیدایش این انقلاب بزرگ بوده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حسن امیریان ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تبریک سی‌وهفتمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران و درود به روح بلند حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: تمامیت پیشرفت منطقه دیشموک همه از وجود رهبر و برکات انقلاب است که ما بعد از 37 سال از چنین نعمت‌هایی برخوردار هستیم.

 

وی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ایران بدون تردید یکی از رخدادها و تحولات تاریخ معاصر سیاسی قرن بیستم و در حقیقت بی‌نظیرترین انقلاب تاریخ معاصر، انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: به فرموده رهبر این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و همین شخصیت، بصیرت و وجهه امام(ره) از مهم‌ترین عوامل پیدایش این انقلاب بزرگ بوده است.

 

امیریان خاطر نشان کرد: دیشموک تا سال 57 هیچ امکاناتی نداشته است اما بعد از گذشت سی و هفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از نعمت‌های زیادی برخوردار شده است.

 

وی اظهار داشت: ایران در زمینه هسته‌ای به انرژی هسته‌ای دست یافته و این حق با خردمندی در مقابل 5+1 به‌دست آورده شد که از عملکرد دولت و از برکات انقلاب بوده است.

 

رئیس شورای اداری دیشموک عنوان کرد: دولت روحانی در عرصه نظام و سلامت کارهای بسیار مهمی کرده است که با تحقق نظام سلامت در این حوزه با کاهش تعرفه‌های پزشکی و برداشته شدن تحریم‌های داروئی کارهای زیادی در نظام سلامت شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: گازرسانی به منطقه دیشموک که در حال حاضر 47 کیلومتر از لوله‌های آن خریداری شده و در حال اجرایی شدن است ادامه دارد که از مهم‌ترین برکات نظام و انقلاب خواهد بود.

 

امیریان تصریح کرد: از دیگر برکات انقلاب در این منطقه اجرای طرح‌های کشاورزی خواهد بود که با حضور وزیر جهاد کشاورزی بزرگترین پروژه تامین آب اراضی منطقه آجم در هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی از دیگر برکات انقلاب را افتتاح خانه ترویج کشاورزی در روستای درغک و کلنگ‌زنی آب رودسمه در این منطقه دانست و گفت: مشکل آب شرب شهر دیشموک به زودی با همت اداره آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد مرتفع خواهد شد.

 

رئیس شورای اداری دیشموک متذکر شد: آنچه که امروز برای ما مهم است اتحاد، همدلی و همزبانی است و تحقق این شعار مقام معظم رهبری در خنثی کردن نقشه دشمنان موثر خواهد بود چون امروز دشمنان ایران، استکبار، امپریالیسم و اقمارش، تکفیری‌ها به دنبال این هستند که در ایران بتوانند رخنه کنند اما ملت ایران همیشه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک