آخرین اخبار

16. بهمن 1394 - 14:52   |   کد مطلب: 4724
رئیس شورای اداری دیشموک گفت: پیشرفت و توسعه هر شهر و منطقه‌ای بستگی به راه‌های ارتباطی مناسب دارد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حسن امیریان بخشدار دیشموک در حاشیه بازدید از روستاهای عاجم، رود‌‌ریش، میدان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت و توسعه هر شهر و منطقه‌ای بستگی به راه‌های ارتباطی مناسب آن منطقه دارد.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مناطق عاجم، رودریش، میدان و روستاهای تابع به علت نداشتن راههای  مناسب از این معضل گلایه‌مند هستند انتظار می‌رود که در خصوص بازگشایی راه‌های روستایی در همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص مناطق سخت‌گذر و صعب‌العبود دیشموک تدابیر لازم اندیشیده شود.

 

رئیس شورای اداری دیشموک که از نزدیک با مردم روستاهای شمال شرقی تابع دیشموک بازدید و گفت‌و‌گو داشت قول مساعد بر پیگیری راه‌های نامناسب این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی افزود: فقدان راه‌های ارتباطی این مناطق به علت ناهموار بودن راه‌های این مناطق بوده و واقعا مردم این مناطق با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدوارم در آینده نه چندان دور مشکل راه ارتباطی این مناطق مرتفع گردد.

 

امیریان از دیگر مشکلات این مناطق، مشکل آب شرب این منطقه را مورد پیگیری قرار داد و گفت: این مناطق بر اثر سیلاب و آبرفت‌های بارندگی‌های اخیر از آب شرب نامناسب برخوردار هستند که توسط آبفای روستایی شهرستان کهگیلویه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی نبود دکل‌های تلویزیونی در این مناطق را از مهم‌ترین مشکلات این منطقه دانست و گفت: نبود دکل‌های تلویزیونی در این مناطق باعث می‌شود تا مردم این مناطق به استفاده از ماهواره روی آورند که این خود ضربه مهلکی به نظام خانواده خواهد بود.

 

امیریان متذکر شد تنها روستای حیدریه عاجم از نعمت برق محروم است که انتظار می‌رود اداره برق استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت رفع این مشکل قدم‌های استواری در منطقه دیشموک در این راستا بردارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک