آخرین اخبار

15. بهمن 1394 - 17:45   |   کد مطلب: 4721
امام جمعه دیشموک خطاب به دانش‌آموزان و نوجوانان اظهار کرد: هم‌سن و سال‌های شما سخنرانی‌های امام (ره) را گوش فرا داده، روی کاغذ نوشته و در قالب اعلامیه توزیع می‌کردند که با این روش، نهضت امام خمینی (ره) را یاری می‌کردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل عصر امروز در حاشیه برگزاری جشن انقلاب در دیشموک، ضمن خیرمقدم به دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم اظهار کرد: ما باید در حفظ این انقلاب تلاش کنیم 

وی خطاب به دانش‌آموزان و نوجوانان گفت: این روزها سالگرد پیروزی انقلابی را جشن می‌گیریم و گرامی می‌داریم که آن را رایگان بدست نیاوردیم.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی، هزینه‌های سنگینی را برای بدست‌آوردن این انقلاب تاکنون داشت و خون‌های پاک و مقدس بسیار زیادی را تا به امروز برای حفظ این انقلاب تقدیم کرد.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه رعایت همه این حقوق بر ما لازم است، تصریح کرد: زمانی که حضرت امام خمینی (ره) نهضت خویش را آغاز کرد، وسایل ارتباط جمعی کنونی و رسانه‌های گروهی از قبیل رادیو و تلویزیون وجود نداشت.

امام جمعه دیشموک در دامه بحث خود خطاب به دانش‌آموزان و نوجوانان اظهار کرد:  هم‌سن و سال‌های شما سخنرانی‌های امام (ره) را گوش فرا داده، روی کاغذ نوشته و در قالب اعلامیه توزیع می‌کردند که با این روش، نهضت امام خمینی (ره) را یاری می‌کردند.

محمودی‌اصل اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول 8 سال ذفاع مقدس خیلی از نوجوانان هم‌سن و سال شما که هنوز مویی در صورتشان روییده نبود، در جبهه جنگ حق علیه باطل حضور پیدا کرده و با ایثارگری‌های خویش، انقلاب را یاری می‌کردند.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، امروزه هم این بار سنگین و مسئولیت عظیم  بر دوش و من و شما است، خاطرنشان کرد: مثل نوجوانان، جوانان و مردمان گذشته تاریخ این انقلاب مقدس که برای برای بدست آوردن و حفظ آن زحمت کشیدند، ما هم باید این دَین و مسئولیت مهم را احساس کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه ان‌شاءالله انقلاب، اسلام و خدمات نظام را بهتر بشناسیم، افزود: ما باید تلاش کنیم به عنوان میراثداران شهیدان والامقام، راه آنها را ادامه بدهیم و پرچم اصلی این انقلاب را بدست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک