آخرین اخبار

15. بهمن 1394 - 1:53   |   کد مطلب: 4718
طی مراسمی با حضور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان مرکز فراگیری محلی سوادآموزی در چاروسا افتتاح شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، با حضور مسعود ارجمند معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش چاروسا و سوادآموزان منطقه چاروسا مرکز فراگیری محلی سوادآموزی در قلعه رئیسی افتتاح شد.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این افتتاح بیان کرد: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان تأثیرگذارترین نهضت در اذهان جهانیان ثبت شده و الهام بخش بسیاری از مبارزات مردمی است.

پایگاه خبری کهگیلویه

ارجمند با بیان اینکه 630 نفر بازمانده از سواد تاکنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شدند، تاکید کرد: برخی از افراد شناسایی و زیر پوشش سوادآموزی قرار گرفتند و برخی دیگر از افراد به وسیله تشکل‌های مردم‌‌نهاد زیر پوشش قرار گرفتند.

 

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان اقدامات خوبی انجام داده است.

 

وی به افتتاح فراگیر محلی اشاره کرد و افزود: این مرکز فرصتی برای ایجاد اشتغال شرکت کنندگان فراهم می کند و ادارات دولتی نیز می‌توانند مراکز یادگیری محلی ایجاد کنند.

 

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید حداقل 50 نفر سواد‌آموز در این مرکز فعالیت کنند، اضافه کرد: مرکز یادگیری محلی با هدف ترویج آموزش مهارت همگام با سوادآموزی ایجاد شده است.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک