آخرین اخبار

11. بهمن 1394 - 17:30   |   کد مطلب: 4693
فرماندار کهگیلویه گفت: 51 پروژه عمرانی و اقتصادی قابل بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر 818 میلیارد ریال در شهرستان وجود دارد که 49 پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه از آماده بهره‌برداری بودن 51 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 49 پروژه در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار کهگیلویه تعداد پروژه‌های عمرانی شهرستان را 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: 38 پروژه عمرانی با اعتبار 133 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و هشت پروژه دیگر با اعتبار 22 میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

پوزش با بیان این‌که پنج پروژه در بخش اقتصادی افتتاح می‌شود اشتغالزایی این پروژه‌ها را 135 نفر دانست و افزود: 661 میلیارد ریال برای بهره‌برداری این پروژه‌ها هزینه شده است.

 

این مسئول تصریح کرد: در مجموع 51 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 818 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری و در دست کلنگ‌زنی در شهرستان وجود دارد.

 

پوزش افتتاح فاز اول کارخانه آجر مروارید را به سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت در زمان نامشخص موکول کرد و گفت: این پروژه به دلیل اهمیت آن قرار بود در سفر معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود که به دلایلی این سفر به تعویق افتاد اما در سفر وزیر افتتاح می‌شود.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: کلنگ‌زنی فاز اول تأمین آب دلی نعمت‌ الهی و اسفندان از توابع بخش دیشموک به دلیل بعد مسافت و شرایط جوی در دهه فجر انجام نمی‌شود و این پروژه در زمان دیگری با حضور استاندار کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

پوزش با بیان این‌که در بخش های چاروسا  و سوق هیچ پروژه افتتاحی یا کلنگ‌زنی در دهه فجر وجود ندارد گفت: تعدادی پروژه در این بخش ها در حال اجرا است.

 

فرماندار کهگیلویه از هنرستان 17 شهریور دهدشت،گازرسانی به 118 روستای حومه غربی،ساختمان امور مالیاتی، 2واحد مرغداری در چنگلوا، پرواربندی 500 رأسی گاو گوشتی دلی پیرمحمود و کارگاه تیرچه بلوک به نمونه‌هایی از پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر نام برد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده طی دهه پروژه‌ها افتتاح خواهند شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک