آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 15:45   |   کد مطلب: 4672
یکی از این کاندیداهای ردصلاحیت‌شده انتخابات مجلس خبرگان هنوز هم در تهران به‌سر می‌برد و اصرار بر قبولی در امتحان ورودی انتخابات دارد.

به گزارش كهگيلويه، شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هفته اخیر لیست اسامی کاندیداهای تائیدصلاحیت‌شده مازندران برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شرایطی تقریباً مشخص شد که اغلب 8 نامزد این انتخابات شامل 3 عضو فعلی و 5 فرد جدید افرادی تقریباً شناخته‌شده در استان هستند.

این در حالی‌ست که به جز 7 نامزد اولیه که از ادامه راه انصراف دادند 14 نفر دیگر نیز به دلایل مختلف با عدم تائیدصلاحیت مواجه و فعلاً از میدان انتخاب شدن دور هستند.

در این بین برخی از کسانی که از گردونه انتخاب حذف شده‌اند با متانت این موضوع را پذیرفته‌اند ولی تلاش‎ها و ادعاهای برخی برای دریافت تائیدیه با استفاده از روشهایی که آنرا ارتباط با افراد ذی‎نفوذ یا حتی اعضای شورای نگهبان خوانده اند هنوز هم ظاهرا ادامه دارد و این در حالیست که اعضای شورای نگهبان هرگونه ارتباط با کاندیداها را رد کرده اند.

یکی از این کاندیداهای ردصلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان هنوز هم در تهران به سر می‌برد و اصرار بر قبولی در امتحان ورودی برای انتخابات مجلس خبرگان دارد.

اگرچه فرصت قانونی برای درخواست تجدیدنظر در این مرحله پیش‎بینی شده است اما شنیده شده این نامزد شدیدا از رایزنی با افراد ذی‎نفوذ در پایتخت برای دریافت تائیدیه صلاحیت صحبت می‎کند.

نکته جالب اینکه در حالی که بسیاری از بزرگان و علمای باسابقه مازندرانی در آزمون کتبی و عملی خبرگان حائز نمره کافی نشده اند وی مدعی قبولی در هر دو آزمون است و از ردصلاحیت خود ابراز شگفتی دارد.

وی از خانواده یکی از روحانیون برجسته استان مازندران است و همین مساله موجب تقویت حس ذی‎نفوذ بودن در وی شده است.

انتهای پیام/ط

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک