آخرین اخبار

8. بهمن 1394 - 13:55   |   کد مطلب: 4666
فرمانده حوزه مقاومت بسيج ديشموك از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، یاسین صنوبری صبح امروز در نشست برگزاری ستاد دهه فجر اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا هیچ وقت از یادمان نخواهد رفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: یوم‌الله دهه فجر ایام پر میمون و به یاد ماندنی است که در ذهن همه ما نقش امیدواری خاصی خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: ما نباید از اصل انقلاب غافل شویم چون اصل انقلاب مبارزه با استکبار و ظلم و دفاع از مستضعفان بود پس ما باید حمایت از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید هویت اصلی نظام را حفظ کنیم و شعار امسال در راهپیمایی‌‌های دهه فجر مرگ بر آمریکا باشد و با قوت بیشتر ندا دهیم.

صنوبری اذعان کرد: با توجه به فرمایشات حضرت امام(ره) که فرمودند« اگر در تمام نقاط آمریکا مسجد بسازیم و بالای گلدسته‌های آن شعار الله‌اکبر سر بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید چون آمریکا شیطان بزرگ است و از خداوند می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دهد نه تنها از کعبه مسلمین بلکه از کلیسا‌های جهان نیز مرگ بر آمریکا را سر دهیم».

وی متذکر شد: ما باید فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا همیشه پیروز میدان باشیم و پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام باعث موفقیت خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: حوزه مقاومت بسیج دیشموک در ایام دهه فجر جشن‌های پایگاه مقاومت به مناسبت دهه فجر را خواهد داشت و اقدام به برگزاری گفتمان‌های دینی و مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و گفت: حوزه مقاومت بسیج علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی اقدام به برگزاری مسابقان هنری در قالب فجر و انقلاب و اهدا جوایز را در بین بسیجیان خواهد داشت.

انتهاي پيام:و/آ
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک