آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 18:26   |   کد مطلب: 4656
مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه خبر داد
دستگاه MRI در بیمارستان دهدشت مستقر شد
مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه گفت: دستگاه MRI شهزرستان کهگیلویه وارد شهر دهدشت شد و در بیمارستان این شهر استقرار یافت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید غفار شفایی مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: اولين دستگاه MRI شهرستان کهگیلویه در بیمارستان امام خمینی(ره)شهر دهدشت مستقر شد.

 

شفایی اضافه كرد: براي نصب و راه اندازي اين دستگاه كارشناسان شرکت"فلیپس"از كشور آلمان مي آيند و تا يك ماه آينده شروع به كار مي‌كند.

 

وی با بیان اینکه نصب دستگاه ام.آر.آی را یکی از نیازهای ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بود افزود: طولانی بودن مسیر و هزینه بالا در زمینه انجام این آزمایش در استان های همجوار مشکلات متعددی را برای بیماران شهرستان کهگیلویه ایجاد کرده بود که بااستقرار این دستگاه در بیمارستان دهدشت دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

 

مدیرشبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه بیشترین کارکرد ام.آر.آی را در جراحی‌های مغز و اعصاب دانست و با اشاره به جذب جراح مغز و اعصاب در بیمارستان دهدشت به موازات خرید و نصب دستگاه افزود: بخش مربوطه هم با سرعت در حال تکمیل است و تاکنون سه جراحی اورژانس هم انجام شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک