آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 15:29   |   کد مطلب: 4655
رئیس اداره برق چاروسا عنوان کرد
تامین روشنایی معابر 6 روستا در چاروسا
رئیس اداره برق چاروسا از تأمین روشنایی معابر 6 روستا در منطقه چاروسا تا هفته آینده خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی عابدی رئیس اداره برق چاروسا  در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر دهه عزت، سربلندی، افتخار و اقتدار ملت ایران است و در این دهه باید اهداف، دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بازخوانی شود.

 

رئیس اداره برق چاروسا تاکید کرد: گرچه دشمن با تمام توان خود و با قدرت رسانه‌ای که دارد تلاش می‌کند برنامه‌های دهه فجر را ضعیف جلوه دهد اما مردم ایران در همه عرصه‌ها با حضور چشمگیری که دارند جواب کوبنده‌ای به دشمن می‌دهند.

 

وی از روشنایی و چراغانی سطح شهر قلعه‌رئیسی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تمام تلاش و امکانات روشنایی را برای ایام دهه فجر بکار بگیریم تا شاهد شادی و شادابی در سطح شهر در این ایام باشیم.

 

عابدی به سوخته شدن اتوترانس برق چاروسا اشاره کرد و گفت: در بارندگی اخیر شاهد سوخته شدن اتوترانس در روستای بلویری بودیم که این عامل باعث شد تا مشکلات نوسانات برق بوجود آید که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

 

وی بیان کرد: کوهستانی بودن مسیر عبور، فاصله زیاد و آسیب‌پذیر بودن شبکه‌ها و استفاده غیرمجاز از برق دلیل عمده قطع برق در چاروسا است.

 

رئیس اداره برق از تامین و روشنایی معابر 6 روستای چاروسا خبر داد و گفت: این روستاها شامل بلویری، کمردوغ، کون میشی، سرشت، دره خواجه و پاره بنگشتان است که با حمایت و تلاش اداره برق چاروسا و مدیرعامل شرکت برق تامین اعتبار شد.

 

عابدی زمان اتمام این پروژه را تا پایان بهمن ماه اعلام کرد.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک