آخرین اخبار

7. بهمن 1394 - 15:26   |   کد مطلب: 4654
ئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: ۶ اثر فیلمسازان کهگیلویه به جشنواره فیلم کوتاه "مدرسه عشق" راه یافت.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌جو رئیس اداره ارشاد کهگیلویه  در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد 6 اثر از فیلم‌سازان شهرستان کهگیلویه به جشنواره سراسری تولیدات فرهنگی هنری کشوری راه یافت.

 

وی با بیان اینکه از استان کهگیلویه و بویراحمد مریم خسروانی با فیلم کوتاه " یاد بود "، راضیه براتی با اثر " تا مدرسه " و یاسین کاظمی با فیلم " جاده عشق " به مرحله کشوری راه یافتند، افزود: سه اثر از فیلم ساز مطرح استان محمد سلیمی راد به نام‌های " عقد آسمونی "، " عروس جمعه " و " جنین خاک " به مرحله پایانی این جشنواره راه یافت.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در زمینه فیلم و عکس استعدادهای زیادی در شهرستان داریم، عنوان کرد: امسال با همکاری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و دفتر سینمای جوان کلاس‌هایی در زمینه فیلمنامه نویسی و کارگردانی با حمایت سینمای جوان و انجمن فیلم وعکس در سطح شهرستان برگزار شد.

 

کاظمی‌جو با بیان اینکه تعدادی از افراد راه یافته به جشنواره کشوری فقط یک دوره 25 روزه فیلمسازی را طی نموده‌اند، بیان کرد: امسال در زمینه فیلمنامه نویسی 11 نفر و در زمینه کارگردانی 16 نفر موفق به گذراندن دوره شدند.

 

به گزارش تسنیم دبیرخانه جشنواره سراسری مدرسه عشق بعد از داوری مرحله اول تعداد 360 اثر از تولیدات تصویری سراسر کشور را انتخاب و در پایان 96 اثر به عنوان آثار برگزیده استانی انتخاب و وارد مرحله کشوری جشنواره شدند که تا هفته آخر بهمن ماه آثار برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه اعلام می‌شوند.

تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک