آخرین اخبار

30. دى 1394 - 22:44   |   کد مطلب: 4589
مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه :
برق کارخانه آجر دهدشت تامین می‌شود
مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه با اجرای این پروژه خط دو مداره برق کارخانه آجر دهدشت تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: در نظر داریم که با اتمام این پروژه برق روستاهای حومه غربی دهدشت را از شهر سوق جدا کنیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خسرو پرویزی مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت:عملیات اجرایی پروژه خط دو مداره فیلگاه – سوق در حال انجام است.

 

مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه در با بیان اینکه این پروژه از ایستگاه برق دهدشت شروع وطول این خط دو مداره نزدیک به ۲ کیلومتر است، تصریح کرد: یک مدار این پروژه روستاهای حومه غربی دهدشت و دیگری شهر سوق، روستاهای تابع و کارخانه آجر را تامین می‌کند.

 

پرویزی با بیان اینکه یکی از محاسن این شبکه استفاده از سیم روکش‌دار که نقش بسزایی در کاهش خاموشی‌ها دارد، افزود: هدف از اجرای این پروژه بهبود ولتاژ، پایداری شبکه و بالا بردن قدرت نقاط مانور شبکه‌های برق شهرستان می‌باشد.

 

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه خط دو مداره برق کارخانه آجر دهدشت تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: در نظر داریم که با اتمام این پروژه برق روستاهای حومه غربی دهدشت را از شهر سوق جدا کنیم.

 

پرویزی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: مرحله نصب تیر این پروژه به اتمام رسیده و با سرعت عملی که در عملیات اجرای آن داریم تا بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد.

 

مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اعتبار این پروژه نزدیک به ۱۸۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق استان مهیا شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک