آخرین اخبار

30. دى 1394 - 14:45   |   کد مطلب: 4573
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از راه‌اندازی پاتوق مطالبه‌گری از نامزدهای انتخاباتی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش كهگيلويه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،علی رفعتی گفت: نباید نقش دانشجویان و حضور گسترده آنها را در همه عرصه‌ها فراموش کرد چراکه دانشجویان همواره نقش موثری در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور داشته و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و حفظ فرهنگ اسلامی موجب عزت و اقتدار و امنیت کشور می‌شود و دانشجویان آن را یک تکلیف می‌دانند.

وی اظهار کرد: جهت ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی در استان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طی برنامه منظمی از تمامی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و حتی در سایر شهرستان‌های استان دعوت خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با اشاره به اهمیت این اقدام گفت: طبیعتا با اجرای چنین برنامه‌ای نامزدها می‌توانند با حضور در دانشگاه‌ها مواضع و برنامه‌های خود را با قشر فرهیخته دانشگاهی طرح کنند که در این راستا از مسئولین دانشگاه‌ها انتظار داریم زمینه‌های لازم فراهم کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج افزود: بسیج دانشجویی آماده همکاری خواهد بود و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در این راستا برنامه‌ای را تدارک دیده تا با ایجاد یک پاتوق مطالبه‌گری در سطح شهر یاسوج طی جدول زمانبندی شده‌ای، نامزدها حضور یابند و هم به پرسش‌های دانشجویی و جامعه نخبگان پاسخ دهند و هم به تشریح مواضع و برنامه‌های خود بپردازند.

نماینده دانشجویان استان در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: پاتوق مطالبه‌گری فرصتی بسیار خوب و ابزار مناسبی خواهد بود که هم نامزدهای محترم از آن استفاده خواهند کرد و هم قشر دانشجو جهت آشنایی نزدیک‌تر به نامزدها می‌توانند حضور یابند و مطالبات خود را مطرح کنند که مشروح این پرسمان دانشجویی با نامزدها نیز توسط رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

رفعتی در پایان با اشاره به اینکه در این پاتوق از تمامی نامزدهای تایید صلاحیت شده با هر سلیقه سیاسی دعوت خواهد شد، گفت: انتظار داریم که تمامی نامزدها در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک