آخرین اخبار

1. اسفند 1393 - 13:00   |   کد مطلب: 453
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه کارت خرید 6میلیون تومانی برای آموزگاران منطقه دیشموک توزیع گردید گرفت، افزود: احداث 3 قطعه زمین برای احداث و ساخت وساز مدارس از طریق خیرین به اداره آموزش وپرورش دیشموک واگذار شد که زمین واگذار شده در روستای لاوه پاتل در حال احداث مدرسه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، راهخدا عارف نژاد صبح امروز در نشست شورای آموزش وپرورش رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه کارت خرید 6میلیون تومانی برای آموزگاران منطقه دیشموک توزیع گردید، افزود: احداث 3 قطعه زمین برای احداث و ساخت وساز مدارس از طریق خیرین به اداره آموزش وپرورش دیشموک واگذار شد که زمین واگذار شده در روستای لاوه پاتل در حال احداث مدرسه است.

 

وی از توزیع کارت خرید 6 میلیون تومانی برای آموزگاران منطقه دیشموک خبر داد و گفت: در شورای آموزش و پرورش پیگیری و نصب کانکس جهت استفاده دانش آموزان روستای شرنگ ورنگ در دستور کار قرار گرفت.

 

این مسئول اظهار کرد: شورای آموزش وپرورش در هر ماه یکبار برگزار می شود وهدف از تشکیل آن حل مشکلات مدارس وفرهنگیان می باشد.

 

رئیس آموزش و پرورش دیشموک در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از دانش آموزان وفرهنگیان در راهپیمایی 22بهمن گفت: دانش آموزان وفرهنگیان با حضور پرشور و رنگارنگ خود در راهپیمایی 22بهمن، اقتدار خود را نسبت به ملت وجامعه به نمایش گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: آموزش وپروش دیشموک در راستای ارتقای دانش آموزان اقدام به برگزاری کلاسهای تقویتی از تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه با نظارت شورای آموزش وپرورش کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح مصباح الهدی، دبیرستان فاطمه الزهرا (س) اقدام به برگزاری نمایشگاه امام جواد(ع) در راستای ترویج فرهنگ نموده است.

 

رئیس آموزش وپرورش دیشموک با بیان اینکه این شورا جلسات متعددی در رفع مشکلات دانش آموزان دارد عنوان کرد: جلسه ای برای همکاریهای آموزش وپرورش با حوزه علمیه با حضور مشاور وزیر و ائمه جمعه در دفتر حضرت آیت الله ملک حسینی و ارائه راهکاریهای در این زمینه انجام پذیرفت.

 

وی در ادامه گفت: طرح نصب شوفاژ در 4 آموزشگاه، هنرستان امیرکبیر، مدرسه اسفندان، لاوه پاتل و  آزادی شروع شده که به زودی اتمام می شود و مشکل گرمایشی مدارس حل خواهد شد.

 

وی اشاره ای به روز 8اسفند روز امورتربیتی داشت؛ وگفت: مربی از دیدگاه قرآن کریم موظف است تمام توان و تلاش خود را بکار گیرد و لحظه ای سستی و فطور به خود راه ندهد وبه همین مناسبت از مربی های پرورشی و تربیتی منطقه دیشموک تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

عارف نژاد متذکر شد: درختکاری برای حفظ سلامت خاک، آب و هوای زمین ضروری است و تنها به هفته منابع طبیعی اکتفا نکنیم؛ و فرهنگ درختکاری را گسترش دهیم تا کاشت درختان در تمام مدارس دیشموک سهیم باشیم.

 

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک