آخرین اخبار

24. دى 1394 - 11:45   |   کد مطلب: 4504
مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام‌نور دهدشت:
شورای نگهبان به هیچ گروهی باج نمی‌دهد
مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه پیام‌نور دهدشت با اشاره به فشارهای وارده بر شورای نگهبان برای احراز صلاحیت مصلحتی گفت: تجربه سال‌های گذشته ثابت کرد که شورای نگهبان به هیچ گروهی باج نمی‌دهد.

به گزارش کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس اعظم اصلاحیان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زنان کهگیلویه وبویراحمد ایل بانو افزود؛، شورای نگهبان را فیلتر دقیق و پاکی دانست که با هدف تطبیق قوانین با قانون اساسی و شرع اسلام به طور دقیق عمل می کند و وامدار جناح و گروه خاصی نیست.

وی افزود: این شورا یک نظام عقلی است برای تمییز سره از ناسره و اهرمی است برای کنترل آن چیزی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

این فعال دانشجویی با اشاره به تلاش برخی از گروه ها برای نفوذ در بدنه اجرایی و تصمیم گیری کشور گفت: عده ای در این روزها با سیاه نمایی، قصد شعله ور کردن آتش حاشیه های انتخابات را دارند و متأسفانه الفبای جوانمردی را هم رعایت نمی کنند.

اصلاحیان افزود: با پروژه ای به نام هجوم نامی به شورای نگهبان با سونامی تعدد کاندیداها، سعی کردند توپ را در زمین شورای نگهبان بیندازند و این شورای قانونی را در موقعیتی قرار دهند که یا مجبور به رد صلاحیت افراد زیادی شود و از این زاویه به تخریب وجهه این شورا بپردازند؛ و یا اینکه شورای نگهبان از عدم احراز صلاحیت برخی از آنها صرف نظر کند.

وی به نفوذ ناپذیر بودن شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: تجربه سال های گذشته ثابت کرد که این شورا به دور از مصلحت اندیشی به کار خود می پردازد و اهل باج دادن به هیچ گروه و جناحی نبوده و نیست.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت به حق الناس بودن آرای مردم اشاره کرد و گفت: برخی با سنگ اندازی در مسیر نظارت، و با حربه تفسیر به رأی کردن مفهوم حق الناس، سعی دارند نگاه به این مفهوم را از نگاه عام به نگاهی خاص تقلیل بدهند و به این شیوه به خواسته های خود دست یابند.

انتهای پیام/م.غ/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک