آخرین اخبار

21. دى 1394 - 13:06   |   کد مطلب: 4476
کی از میوه فروشان شهر لیکک بعد از یافتن تعدادی النگوی طلا به ارزش 11میلیون تومان آنها را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، فضل الله حکیمی در گفت و گوی با سایت خبری آوای ماغر در این زمینه گفت: نزدیک به ساعت هشت صبح بود، داشتم جلوی مغازه را آب پاشی می کردم که متوجه یک نایلون مشکی شدم .

 

 

حکیمی افزود: نایلون را برداشتم که در سطل زباله بیندازم، در این لحظه متوجه وجود اشیاء سنگین در آن شدم؛ وقتی درب نایلون را باز کردم دیدم چند النگوی طلا هستند.

 

وی گفت: هر چه اطراف را گشتم کسی پیدا نشد، به مغازه داران همسایه خبر دادم اگر کسی سراغ طلای مفقودی گرفت به من اطلاع دهید.

 

این فروشنده امین ادامه داد: نزدیک غروب صاحب طلاها آمد و نشانی آنها را به من داد که به خاطر احتیاط تقاضای فاکتور کردم و صبح روز بعد طلاها را با حضور چند نفر معتمد تحویل صاحب آن دادم.

 

حکیمی تصریح کرد:طلاها که ارزش 11 میلیون تومان داشتند، متعلق به یک زوج جوان بود که قصد خرید منزل داشتند و به همین خاطر می خواستند آنها را بفروشند.

 

 

 این فروشنده امین با تاکید بر این موضوع که مردم باید همیشه به فکر قیامت خود باشند،گفت: باور کنید اگر ارزش این جواهرات چندین برابر هم بود باز هم آنها را به صاحبشان برمی گرداندم.

 

انتهای پیام/

سید علمدار تقوی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک