آخرین اخبار

29. بهمن 1393 - 20:00   |   کد مطلب: 447
دیروز با صدرنشینی تیم شهرداری تبریز دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در شهر دهدشت به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عصر دیروز(بیست وهشتم بهمن ماه) در روز پایانی مسابقات دور رفت لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور گروه a، شهرداری تبریز، شهرداری دزفول و بلادشاپور کهگیلویه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز با 12 امتیاز صدرنشین این دور از مسابقات شد.

 

سیدمسعود تقوی‌نژاد افزود: تیم‌های شهرداری دزفول و بلادشاپور کهگیلویه هر کدام به ترتیب با کسب 9 و 6 امتیاز در رده‌های دوم تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

 

وی بابیان اینکه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور با شرکت 5 تیم به مدت 5 روز به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد،عنوان کرد: سطح مسابقات از لحاظ فنی و میزبانی عالی بود.

 

تقوی بابیان اینکه شهرستان کهگیلویه توانایی برگزاری مسابقات در سطح ملی را دارد،ابراز کرد: : تیم‌های شهرداری تبریز،شهرداری دزفول،هیئت فوتبال قم، هیئت فوتبال آمل  و بلادشاپور کهگیلویه تیم‌های شرکت کننده در این  دوره از مسابقات بودند.

 

وی عنوان کرد: در نخستین روز از این مسابقات هیئت فوتبال قم با نتیجه 5 بر صفر مغلوب شهرداری دزفول شد و بلادشاپور کهگیلویه  6بر 2 هیئت فوتبال آمل را شکست داد.

 

تقوی‌نژاد اظهار داشت: در دومین روز از مسابقات شهرداری تبریز با نتیجه 4 بر 2شهرداری دزفول را شکست داد و و هیئت فوتبال قم با نتیجه 7 بر 1 مغلوب هیئت فوتبال آمل شد.

 

وی گفت: در سومین روز از مسابقات تیم فوتسال بانوان شهرداری تبریز و هیئت فوتبال آمل به مصاف هم رفتند که با نتیجه 6 بر 2 به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت.

 

تقوی نژاد بابیان اینکه در سومین روز از این دور از مسابقات تیم بلادشاپور کهگیلویه 11 بر صفر هیئت فوتبال قم را مغلوب خود ساخت،افزود: در چهارمین روز از این مسابقات شهرداری دزفول با نتیجه 5 بر 3 هیئت فوتبال آمل را شکست داد و بلاد شاپور کهگیلویه  6بر 3 مغلوب شهرداری تبریز شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک