آخرین اخبار

15. دى 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 4405
مسئول خواهران بسیج دانشجویی پیام‌نور دهدشت با اشاره به کم توجهی دستگاه دیپلماسی در خصوص وقایع منطقه، گفت: دستگاه دیپلماسی با سیاست لبخند نمی‌تواند جلوی اقدامات آل سعود را بگیرد.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس اعظم اصلاحیان، شهادت شیخ نمر را نشان دهنده ماهیت افراد کم عقل دانست و گفت: شیخ نمر جز بیان ظلم رژیم وحشی عربستان چه کار کرده است که مستحق این جنایت باشد؟

 

وی افزود: چرا نمی خواهند بپذیرند نمی شود تفکر انسان های آزاده را تعطیل کرد و هر عالم مجاهدی که منافع وهابیت را به خطر می اندازد و دارای پایگاهی مردمی می شود، را سر به نیست می کنند؟

 

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت به حق گریزی آل سعود اشاره کرد و گفت: این خاندان، هر کسی را که علیه خفقان حاکم بر این کشور قیام کند، سرکوب می کنند و مانع گسترش حق طلبی در بین مردم می شوند.

 

وی اسلام هراسی را پیامد منفی اقدامات نسنجیده رژیم سعودی دانست و گفت: هر چند آل سعود اجرا کننده فرمان های آمریکا و اسرائیل است؛ اما همین رژیم منحوس و آمریکا از این اقدام علیه اسلام استفاده می کنند و شانتاژ خبری به راه می اندازند که چگونه مسلمانان به خودشان هم رحم نمی کنند.

 

اصلاحیان ادامه داد: شیعیان عربستان و بحرین در قبال این جنایات سکوت نمی کنند و بیداری اسلامی در این منطقه نه تنها متوقف نخواهد شد؛ بلکه بیش از پیش گسترش می یابد.

 

وی با انتقاد از علما و مسئولان کشورهای اسلامی گفت: علما، مردم و مسئولان کشورهای اسلامی وظیفه دارند که با تعصب مذهبی به این اقدام نگاه نکنند و عمل زشت کسانی که خود را خادمان حرمین نامیده اند را محکوم کنند تا این لکه ننگ به نام اسلام ثبت نشود.

 

این فعال دانشجویی با انتقاد از تشیع انگلیسی که در قبال این جنایت سکوت پیشه کرده است، گفت: بیش از پیش بر همگان ثابت شد که تشیع انگلیسی مروج اسلام راکد و شخصی است و هیچ گونه مواضعی در قبال این حرکات نمی توانند داشته باشند زیرا مهره های روباه خبیث اند.

 

اصلاحیان تصریح کرد: جوانان ما انقلابی اند و بیش از این نوکران انگلیسی می فهمند و قطعا بیش از پیش با تفکر وهابیت و تشیع انگلیسی آشنا خواهند شد.

 

وی به ظرفیت جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: دولت ما که رئیس دوره ای جنبش غیر متعهد هاست، باید از این ظرفیت استفاده کند و در عرصه مسائل جهان اسلام فعال تر ورود پیدا کند.

 

این فعال دانشجویی با انتقاد از سیاست های غیر انقلابی دولت مردان در قبال مسائل جهان اسلام گفت: دستگاه دیپلماسی با سیاست لبخند نمی تواند جلوی اقدامات آل سعود را بگیرد.

 

 اصلاحیان خاطرنشان کرد: متأسفانه دستگاه دیپلماسی ما در قضیه فرودگاه جده و کشتار حاجیان و حمله به یمن و همچنین حکم اعدام شیخ نمر منفعل عمل کرد که سیاستی انقلابی نیست.

منبع:ایل بانو

انتهای پیام/م.غ/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک