آخرین اخبار

15. دى 1394 - 10:07   |   کد مطلب: 4404
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه اگر تا زمان مشخص شده در زمینه تبلیغات انتخاباتی تخلفاتی صورت گیرد از طریق فرمانداری ها ،دادستانی ها و اداره کل اطلاعات تذکر داده خواهد شد، گفت:در صورت تکرار تخلف با این افراد برخورد قانونی می شود.

به گزارش كهگيلويه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس فتاح محمدی ظهر امروز در رابطه با تایید صلاحیت کاندید های انتخابات مجلس دهم در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به استعلاماتی که ازمراجع اجرائی چهارگانه انجام گرفته صلاحیت کاندید های داوطلب مجلس شورای اسلامی رسیدگی و به هیئت نظارت انتخابات اعلام می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: امروز آخرین روز از وقت تعیین شده برای تایید صلاحیت کاندیدهای داوطلب مجلس دهم است که فردا اسامی افراد تایید شده اعلام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: پس از اعلام نتایج ، برای رسیدگی به اعتراض و شکایت کاندید های تائیید نشده به مدت چهار روز مهلت تعیین شده است.

 

محمدی با بیان اینکه پس فردا جلسه مشترک هیئت های نظارت ، اجرائی و بازرسی دوحوزه انتخابیه گچساران، باشت و کهگیلویه بزرگ هرکدام در مرکز همان حوزه انتخابیه برگزار می شود، گفت:این جلسه با حضور استاندار استان ،رئیس ستاد انتخایات استان ،رئیس دفتر نظارت انتخابات ,رئیس بازرسی استان ،فرمانداران ،بخشداران و هیئت های نظارت واجرائی هر حوزه انتخابی با هدف هم اندیشی و تبادل نظربرگزار می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه وبویراحمدابراز کرد:در آینده نزدیک نشستی با کاندیدهای تایید صلاحیت شده برای تبادل نظر و هم اندیشی در سطح استان خواهیم داشت وانتظاراتی که ما نسبت به آنها داریم وهمچنین انتظاراتی که این کاندید ها ازهیئت های اجرایی دارندارائه داده خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر تا زمان مشخص شده در زمینه تبلیغات انتخاباتی تخلفاتی صورت گیرد از طریق فرمانداری ها ،دادستانی ها و اداره کل اطلاعات تذکر داده خواهد شد، گفت:در صورت تکرار تخلف با این افراد برخورد قانونی می شود.

 

این مسئول ادامه داد:افرادی به غیر از کاندید ها که در راستای انتخابات مرتکب تخلف شده اند هم به دادگاه ها معرفی می شوند.

 

محمدی خاطر نشان کرد: از مدیران دستگاه های اجرائی به دلیل اینکه جایگاه حقوقی در دولت دارند خواسته می شود طوری عمل کنند که شائبه جانبداری وحمایت از کاندیدا ها وجود نداشته یاشد.

انتهای پیام/م.غ/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک