آخرین اخبار

14. دى 1394 - 11:47   |   کد مطلب: 4389
مسئولان قضایی، انتظامی، امنیتی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در نشستی به بررسی چگونگی برگزاری انتخابات و برخی تخلفاتی که در این زمینه از سوی کاندیداها و طرفداران انها انجام می شود پرداختند و توصیه هایی را نیز ارایه کردند.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی، رییس کل دادگستری استان گفت: هر کدام از نامزدهای انتخابات تخلف کند به دادگستری فراخوانده می شود و البته منتظر مستندات هستیم.

 

مسئولان سیاسی مواظب اظهارنظرهای خود باشند

 

وی بیان کرد: مسئولان سیاسی مواظب اظهارنظرهای خود باشند، مسئولی که خود را فرا قانونی خواند و ادعا کرد که من خودم قانونم، حرف کاملاً حرف اشتباهی است.

 

رییس شورای قضایی استان یادآوری کرد: نامزدها بایستی درباره عواقب انتخابات توجیه شوند، زیرا مخالفت، موافقت، رقابت، رد و تایید صلاحیت نیز بخشی از روند انتخابات است، بنابراین همه ما می بایست پایبند قانون باشیم.

 

مسافرت های درون استانی نامزدها با جمعیت بالا در ظاهر باعث قدرت نمایی آنها می شود

 

در ادامه این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: تا دو هفته آینده با نامزدهای انتخابات جلسه خواهیم داشت و همچنین برای مجریان جهت اجرای سالم انتخابات جلسات آموزشی برگزار می شود.

 

فتاح محمدی،اظهار کرد: مسافرت های درون استانی نامزدها با جمعیت بالا در ظاهر باعث قدرت نمایی آنها می شود، در حالی که رعایت اعتدال در لازم است و این را نامزدها در نظر بگیرند.

 

برگزاری 4همایش غیرقانونی انتخاباتی درکهگیلویه و بویراحمد

 

در ادامه این جلسه رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان گفت: یکی از طرفداران نامزد انتخاباتی شهرستان گچساران که در مراسمی که به اقتخار فرد مورد حمایت، تیرانداری هوایی کرده است توسط پلیس  اطلاعات دستگیر شده است.

 

سرهنگ علی کاشانی درباره همایش های غیر قانونی نامزدهای انتخاباتی گفت: در حوزه کهگیلویه یک مورد، در گچساران دو و درشهرستان بویراحمد یک مورد همایش غیر قانونی برگزار شد که می بایست کاندیدا همه جوانب را در نظر بگیرند.

 

به صورت رسمی از هیچ فرد خاصی حمایت نمی شود/شکایت از سایت های خبری غیرمجاز از مجاری قانونی

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر همگرایی مردم و دولت و رعایت انصاف در نوشته های رسانه ای گفت: از ابتدای امسال یک سایت خبری مجاز داشتیم ولی در این 9 ماه تعداد سایت های مجاز به 17 مورد رسیده است و اگر کسی از سایت­های غیرمجاز شکایتی دارد می بایست از مبادی قانونی پیگیری کند.

 

رضا دهبانی پور اطمینان داد: اگرچه در بعضی از برنامه های فرهنگی، نامزدهای انتخابات حضور دارند اما مانند دیگر افراد با آنها رفتار می شود و به صورت رسمی از هیچ فرد خاصی حمایت نمی شود.

 

شیخ علی، دادستان نظامی استان گفت: تاکنون هیچ گونه تخلفی در زمینه انتخابات میان نظامیان مشاهده نشده است و از نظامیان خواسته شد هیچ گونه حرکت سیاسی نداشته باشند.

 

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک