آخرین اخبار

12. دى 1394 - 14:40   |   کد مطلب: 4364
داوطلب کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ:
وضعیت و مزیت کهگیلویه بزرگ را به دوقطبی های کاذب تهران گره نزنیم
مشاور رئيس و روابط عمومي صندوق رفاه دانشجويان كشور خواهان برون رفت جریان انتخابات استان از دوقطبی های کاذب پایتخت شد و گفت:جریان واقعی مورد نیاز جامعه جریان کار آمد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اداره اقتصاد ملی و درون زا ست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  نشست هم انديشي جمعي از فرهيختگان،ورزشكاران،دانشجويان و برخي از اعضاي هيئت هاي مذهبي به مناسبت نكوداشت ٩ دي با موضوع بصيرت و ضرورت كار تشكيلاتي در دهه ي چهارم انقلاب اسلامي در دهدشت برگزار شد.

 

سيد فرزاد نجات نيا بعنوان سخنران اين نشست، حماسه ي ٩ دي را جريان اجتماعي و عمومي در سطح ملت خواند و افزود: در زماني كه خواص كنار كشيدند و عافيت پيشه كردند، مردم با بصيرت و فهيم جايگزين شدند و جريان امام و امت شكل گرفت و این بار يك عمار نداشتيم بلكه يك ملت خودجوش به خودآگاهي رسيده که عمارگونه عمل كردند.

 

مشاور رئيس و روابط عمومي صندوق رفاه دانشجويان كشور يادآور شد: در حوادث بعد از انتخابات سال ٨٨ شاهد تعبير قابل تأمل برژينسكي سياست مدار كهنه كار كاخ سفيد بودیم، كه اقرار کرد در براندازی نرم وتغییر ساختار ایران از دو عامل غفلت كرديم، يكي از اصل ولايت فقيه غافل بوديم و ديگري اينكه فكر نميكرديم خدا هم ايرانيست.

 

عضو سابق شوراي شهر دهدشت در تبيين تشكيلات و بصيرت خاطر نشان كرد: تشكيلات مي بايست مبتني بر اسلاميت و عقلانيت باشد و اگر حزب و گروه بت و اصل شود، راه درک فهم و حقيقت بسته، و بصيرت به تعصب كور تبديل ميشود.

 

 نجات نيا در تكريم شهيد بهشتي، اولين معمار کار تشكيلاتی، تشكيلات را معبد يعني جاي عبادت ميدانست، نه خدا و معبود. و اگر غير از اين باشد منيت ها شكل مي گيرد، و مطالبات مردم در حاشيه قرار گرفته و منافع من، قبيله ي من و جناح من و… اصل ميشود.

 

 وي به بازخوانی سوابق دو تشكل مثبت(حزب الله لبنان) و منفي(حزب بعث)، به عنوان تشكل هاي موفق در مسير صواب و ناصواب اشاره، و در ادامه به تبيين شخصيت جامع الاطراف شهيد بهشتي پرداخت: كه در عين حال كه طلبه اي مهذب، عمل گرا، واقع گرا و با بصيرت بود، تشكل را يك ضرورت مي دانست. و با واقعيت جامعه پيش ميرفت و رفتار سياسي ايشان مبتني بر سياست ورزي خردمندانه بود.

 

 دبير كانون فرهنگي جوادالائمه(ع)به توصيه هاي ده گانه ي شهيد بهشتي- ايمان هر چه قوي تر به کارههاو آرمان ها، برنامه عملي براي خودسازي فردي و جمعي و سودمند براي جامعه، ارتباطات گسترده و فراگیر، جذب عناصر جديد، انضباط، شناسايي و كشف استعدادها، تربيت مديران سال هاي آتي، بالا بردن معلومات فني و اسلامي، شيوه هاي صحيح برخورد با دشمن و مخالف، انتقاداز خویشتن، واميد كامل به آينده- كه سه هفته قبل از شهادت در جمع انجمن اسلامي مطرح كرده بود اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر هوشمندی مردم منطقه ،خصوصا جوانان، به راهبرد برخی جریانات سیاسی در انتخابات پیش رو اشاره کردوگفت: دوقطبی کاذب جنگ طلبان و صلح طلبان با دنیا- خواستگاران جنگ ویا صلح با دنیا- در عرصه بین الملل، کاذب است و واقعیت ندارد، جریان واقعی مورد نیاز جامعه جریان کار آمد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اداره اقتصاد ملی و درون زا ست.

 

 سید فرزاد نجات نیا در ادامه خاطر نشان کرد: اعتماد به دنیا ونه به داشته های خود، نفت را به زیر 30دلار رسانده ودولت و کنگره آمریکا را به تحریم های جدید واداشته است.

 

دبیر کانون فرهیختگان استان، معضل اصلی در کشور معضل تبعیض و فساد اقتصادی است که 50 هزار میلیارد در اختیار کمتر از 400نفر است.

 

نجایت نیا تصریح کرد:دوقطبی ملت و مفسدین اقتصادی باید شکل بگیرد و در هر دولتی فساد بد و مذموم است.

 

وی گفت:اگر اقتدار و ایستادگی امت همیشه در صحنه و رهبری نبود و اگر زعامت قریب به 30 سال توام با تدبیر رهبری نبود، اکنون با داعش و امثالهم در تهران و سایر استانها باید می جنگیدیم.

 

مشاور رئيس و روابط عمومي صندوق رفاه دانشجويان كشور  در پایان با تاکید بر آگاهی عمومی، متناسب با نیازها و اولویتهای منطقه برنامه ریزی بومی ضرورت دارد و در پایان یادآور شد: وضعیت ومزیت های کهگیلویه بزرگ نباید به دوقطبی های تهران گره بزنیم.

 

نجات نیا از داوطبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ(کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده) می باشد.

 

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه‌ها

جناب نجاتنیا خدمات ارزنده ی شما در شورای شهر دهدشت برای همه نمایان است نیازی به خواندان هفت لشکر نیست

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک