آخرین اخبار

9. دى 1394 - 19:37   |   کد مطلب: 4352
بخشدار جدید دیشموک گفت: آمده‌ام تا فریاد محرومیت، مظلومیت و توسعه‌نیافتگی دیار و زادگاهم را به گوش همه مسئولان برسانم و همه می‌دانند که در گذشته دیشموک مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و از این بی‌توجهی تاریخی رنج می‌بریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حسن امیریان عصر امروز در نشست تودیع و معارفه رئیس شورای اداری دیشموک در سالن آموزش و پرورش اظهار کرد: جاده‌های ارتباطی دیشموک همانند راکه‌های قدیم هستند.

رئیس جدید شورای اداری دیشموک با تقدیر از فرماندار کهگیلویه و حجت‌اسلام خرم‌روز و شیخ ابراهیم طاوسیان امام جمعه‌های موقت دیشموک، عنوان کرد: خادمی فردی است که در طول تاریخ کهگیلویه و بویراحمد مدیری به توانمندی وی نیامده است.

وی افزود: از آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی که نماد برجسته روحانیت استان است، تقدیر می‌کنم.

رئیس شورای اداری دیشموک ضمن تقدیر از نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، گفت: بزرگواری با برکناری خود از انتخابات بزرگ بودن خود را در تاریخ کهگیلویه رقم زد.

امیریان تصریح کرد: همه می‌دانند که امیریان از کدام طیف و سیاست است و با انتخاب اینجانب به عنوان رئیس شورای اداری دیشموک محرومیت‌زدایی از برنامه‌های اولیه اینجانب است.

وی تبیین کرد: آمده‌ام تا فریاد محرومیت، مظلومیت و توسعه‌نیافتگی دیار و زادگاهم را به گوش همه مسئولان برسانم و همه می‌دانند که در گذشته دیشموک مورد بی‌توجهی قرار گرفته است و از این بی‌توجهی تاریخی رنج می‌بریم.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: در گذشته به دیشموک به عنوان یک منطقه حاشیه‌ای نگاه می‌شد و خیلی از مشکلات منطقه دیشموک به این دلیل بود که در استان و شهرستان در گذشته نگاه‌های مدیریتی معطوف به مرکز بود و امروزه این مصیبت دامن یاسوج را گرفته است.

امیریان تشریح کرد: بیشتر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت نجات یافته‌اند، اما دیشموک هنوز در قعر محرومیت دست و پا می‌زند.

وی از فرماندار شهرستان کهگیلویه خواست تا نگاه ویژه‌ای به منطقه دیشموک داشته و نگاه نسبت به دیشموک در نگرش مدیریت‌های استان تغییر کند و برای همین مسئولیت را پذیرفتم و نیاز مبرم به پشتیبانی مسئولان استانی خواهم داشت.

این مسئول گفت: نگاه مسئولان به منطقه دیشموک باید نگاه اورژانسی و ویژه باشد و در اولویت اصلی برنامه‌های اینجانب خواهد بود.

وی، راه نجات دیشموک از بن‌بست را اختصاص اعتبار و بودجه به این منطقه دانست و چنین توضیح داد: دیشموک دورترین منطقه شهری از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و این منطقه در بن‌بست قرار دارد.

امیریان که امروز کلید هدایت منطقه دیشموک را از دست صالح دادی‌نژاد گرفت، گفت: با توجه به اینکه مردم شهر دیشموک 5 ساعت تا مرکز استان را باید با مسافتی خسته‌کننده بپیمایند، اما تا مرکز خوزستان فقط 20 دقیقه است که تحمل این فاصله را به عشق کهگیلویه بودن تحمل خواهند کرد و مسئولان استانی باید نتیجه این تحمل را به خوبی پاسخ دهند.

وی تأکید کرد: امیدواریم که بتوانیم جاده دیشموک از سمت مارگون را با همت مسئولان اجرایی کنیم.

رئیس شورای اداری دیشموک بیان کرد: جاده‌های ارتباطی دیشموک جاده‌هایی نامناسب هستند که مهم‌ترین این جاده‌های جاده شهر دیشموک به دهدشت و جاده صیدون به دیشموک است.

وی، حیات آینده دیشموک را بستگی به اجرایی شدن سد بالیاب دانست و گفت: اگر این سد احداث شود، چندین هزار شغل به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اداری دیشموک خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این سد می‌تواند در حیطه اشتغال که مهم‌ترین دغدغه دولت و نظام به شمار می‌رود تحقق پیدا کند.

این مسئول متذکر شد: اگر سد بالیاب اجرایی شود دیشموک به یک منطقه قطب کشاورزی مبدل خواهد شد و در حوزه توریستی و گردشگری دیشموک بهترین مکان‌‌هایی دارد که در همه استان‌ها بی‌نظیر است که تا به حال  معرفی نشدند.

وی تصریح کرد: دیشموک در حوزه بهداشت و درمان وضعیت مناسبی ندارد و تنها شهری است که بدون بستر درمانی خواهد بود و با جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر فاقد دکتر متخصص است و حتی نیاز به متخصص نوزاد و نیاز مبرم به دندانپزشک خواهد داشت که این بی‌توجهی  شایسته مردم دیشموک نیست.

امیریان با بیان اینکه من سرباز فرماندار و استاندار هستم، متذکر شد: سلامت مردم دیشموک در خطر است و آب شرب شهر دیشموک تهدیدی است برای مردم این منطقه که اگر در اسرع وقت مورد توجه مسئولان قرار نگیرد فاجعه خواهد شد.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه‌ها

باور نمی کنم
به نام خدا: با سلام وصلوات بر محمد وال محمدودرود بر رهبر کبیر انقلاب و درود بردولت مردان ازانتخاب شایسته و به حق نیروی باسواد وشجاع وفرهنگی دکتر حسن امیریان بعنوان بخشداردیشموک تشکروبه همه ی مردم فهیم بخش دیشموک وایشان تبریک میگویم وبرای ایشان ارزوی موفقیت دارم.امید صناعی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک