آخرین اخبار

9. دى 1394 - 18:43   |   کد مطلب: 4349
بخشدار سابق دیشموک،با بیان اینکه، در مدت خدمتم به عنوان بخشدار دیشموک، شعارم ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم بوده است، تصریح کرد: همچنان بر این اصول پایبند خواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صالح دادی‌نژاد با بیان اینکه اصل برای ما ولایت و نظام است، جناح‌بندی‌های سیاسی همه برای تثبیت نظام است و هر طیف و گروهی با هر تفکری همه در 9 دی توانستند برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت دشمنان را درهم بپیچند و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

وی افزود: تا حضرت امام خامنه‌ای را داریم هیچ گزندی به نظام ما وارد نمی‌شود.

بخشدار سابق دیشموک گفت: سه سال و نیم در خدمت مردم فهیم، شجاع، متعصب و ولایتمدار دیشموک بوده‌ام، مردمی که 29 شهید گلگون‌کفن این منطقه شاهد ولایتمداری آنها است.

وی اضافه کرد: شهدای این منطقه شاهدی بر حماسه‌های بزرگ ایل سترگ بهمئی می‌باشند و بخش مهمی از تاریخ کهگیلویه وبویراحمد به نام ایل بزرگ بهمئی ثبت شده است.

وی، در ادامه به مدت فعالیت خود در دیشموک و کارهای صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در هنگام قبول این مسئولیت، پیشنهادات زیادی را داشتم ولی به خاطر خدمت به مردم، دیشموک را برگزیدم.

وی با بیان اینکه، در مدت خدمتم به عنوان بخشدار دیشموک، شعارم ولایتمداری و خدمتگذاری به مردم بوده است، تصریح کرد: همچنان بر این اصول پایبند خواهم بود.

دادی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر چه در زمان دولت احمدی‌نژاد و چه در دولت تدبیر و امید، فشارهای زیادی بر کشور بوده است و با کمبود بودجه روبرو بودیم ولی در این منطقه به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی ارائه شد.

وی، پایدار شدن آب شرب شهر دیشموک، بهره‌مندی همه محلات شهر دیشموک از نعمت آب‌ شرب، افزایش از 35درصد به بیش از 65درصدی آسفالت و زیرسازی راهها و در شرف آسفالت و زیرسازی بودن برخی جاده‌های روستایی دیشموک، افزایش تعداد شبکه‌های تلویزیون از 3شبکه به 20 شبکه دیجیتالی را از جمله کارهای صورت گرفته در زمان خود اظهار کرد.

وی، احداث جاده‌های عشایری مناطق رودریش و کولاب به صورت خارج از برنامه و تخصیص بودجه را از مهمترین کارهای مورد نیاز مردم عشایری عنوان و تصریح کرد: بیش از 12 روستا با کمک دهیاران و استاندار بهسازی و طرح‌هادی در آنها اجرا شد.

وی با بیان اینکه، هم‌اکنون بیش از 90درصد روستاهای دیشموک از آنتن‌دهی تلفن همراه ایرانسل و همراه اول بهره‌مند هستند، تصریح کرد: تشریف‌فرمایی وزیر محترم بهداشت دولت تدبیر و امید، ویزیت رایگان بیش از 7 هزارنفر در حوزه چشم‌پزشک و دندان‌پزشک، انجام 490 عمل جراحی چشم توسط متخصصان چشم‌پزشکی، احداث زایشگاه به دستور وزیر بهداشت از بهترین و نویدبخش‌ترین کارهای صورت گرفته شده در مدت فعالیت بنده به عنوان بخشدار دیشموک بود.

وی، طرح 230 هکتاری درختکاری آجم دیشموک را یکی از بزرگترین طرح‌هایی دانست که قرار است بزودی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی طرح پمپاژ آب رودسمه و کلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک، گفت:  در آینده‌ای نزدیک ساختمان دادگاه دیشموک به بهره‌بردای می‌رسد و سد بالیاب هم که با پیگیری‌های نماینده شجاع و استاندار محترم در حال پیگیری است و کددار شد، در صورت تخصیص بودجه فعالیت احداث آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک