آخرین اخبار

9. دى 1394 - 18:32   |   کد مطلب: 4348
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بخشدار جدید دیشموک با امام جمعه مشکلی ندارد، متذکر شد: حسن امیریان باید در برخورد با همه به صورت یکسان عمل کند و همه با هم با اتحاد به پیشرفت این منطقه کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید علی پوزش عصر امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه بخشدار دیشموک در پاسخ به برخی انتقادات نسبت به تغییر بخشدار دیشموک، گفت: با وجود اینکه سلایق متفاوت است، اما هیچ‌کس با بخشدار سابق دیشموک مشکلی ندارد.

وی اضافه کرد: بحث جابجایی و گردش مدیریت آن هم در حوزه سیاست، یک امر بدیهی و لازم است.

فرماندار کهگیلویه، هدف از این تغییر و تحولات سیاسی را تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف عنوان کرد و افزود: وقتی از تودیع و معارفه صحبت می‌شود، یعنی تودیع به معنای رحمت و معارفه به معنی نعمت یاد می‌شود.

پوزش اضافه کرد: وقتی شخصی را معارفه می‌کنند یعنی اینکه فرصت خدمتگذاری برای وی ایجاد شده و این بهترین زمان برای خدمت به مردم است.

وی، انتخابات پیش‌رو در کهگیلویه بزرگ را به دلیل وجود بحث برجام، تجمیع انتخابات و خدمت دولت تدبیر و امید با اهمیت عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه تبیین کرد: بخشدار جدید دیشموک وابسته به هیچ جناح خاصی نیست و با شخصیت سیاسی قبل خود تفاوت دارد، به این دلیل که نماینده همه مردم دیشموک به عنوان بخشدار خواهد بود و در خدمت‌رسانی به همه طیف و جناح‌ها نباید از هیچ تلاشی دریغ نکند.

پوزش در پایان با بیان اینکه بخشدار جدید دیشموک با امام جمعه مشکلی ندارد و نباید هم داشته باشد، متذکر شد: حسن امیریان باید در برخورد با همه به صورت یکسان عمل کند و همه با هم با اتحاد به پیشرفت این منطقه کمک کنند.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه‌ها

دروغ اظهر من الشمس وابسته به هيچ جناحي نيست/////.....ۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀۀ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک