آخرین اخبار

9. دى 1394 - 17:01   |   کد مطلب: 4344
سید رضا گنجی پور یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ از کاندیداتوری انتخابات مجلس انصراف داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سید رضا گنجی پور یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ در پیامی انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره انتخابات اعلام کرد.

 

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا

در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پس از ماهها اصرار فراوان و دعوت کم‌سابقه جمع کثیری از هموطنان و فرهنگیان عزیز، سرانجام تسلیم خواسته ایشان شده و در دیار تاریخی کهگیلویه بزرگ وارد صحنه انتخابات شدم.

 

ضمن درک اهمیت این رسالت خطیر با توجه به مسئولیت اینجانب در مؤسسه دانشگاهی غیرانتفاعی به علت عدم وجود زمان کافی برای تطبیق شرایط شغلی با قانون انتخابات، بدین‌وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره اعلام می‌دارم.

 

بدیهی است انصراف اینجانب به معنای کنار کشیدن از مسئولیت اجتماعی – سیاسی در برابر مردم شریف و قدرشناس نبوده و همچنان در راستای خط و مشی سیاسی گذشته به عنوان یک عضو فعال اصلاح‌طلب در جهت احیای کهگیلویه بزرگ و تقویت جریان اصلاح طلبی کوشا می‌باشم.

 

اینجانب چالش پیش روی جریان اصلاح‌طلبی را در شرایط کنونی، بخش‌بندی این جریان به دو بخش و یا محدود کردن تعریف آن به اشکال هندسی همچون مثلث می‌دانم که پیامد حتمی آن مخدوش شدن بستر اجماع و انحراف از اهداف متعالی اصلاح طلبانه خواهد بود.

 

بی‌تردید اولی‌ترین طریق پیروزی در انتخابات پیش‌رو را گرد آمدن زیر بیرق اجماع ، همدلی و پرهیز از هرگونه قوم گرایی و البته قرار گرفتن در حلقه گسترده اصلاحات و به‌کارگیری تدبیر و سعه‌صدر می دانم.

 

از محضر همه دوستان و اقشار مختلف مردم بصیر شهرستانهای کهگیلویه بزرگ که با انگیزه ارائه خدمت و با پویایی سیاسی و اجتماعی خود، خواهان حضور اینجانب در عرصه انتخابات بوده و صادقانه اصرار بر این کار داشته‌اند پوزش می طلبم.

 

سید‌رضا گنجی‌پور

۹دیماه۱۳۹۴

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک