آخرین اخبار

9. دى 1394 - 16:52   |   کد مطلب: 4343
مسئول حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
عزت‌مندی امروز ایران در طول تاریخ بی‌نظیر است
این مسئول با بیان این‌که عزت‌مندی امروز ایران در طول تاریخ بی‌نظیر است گفت: توطئه‌های سختی در حال اجرا است باید بصیر، آگاه و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سردار محمد علیپور در مراسم بزرگداشت جماسه 9 دی در دهدشت افزود: همه تمدن های تاریخ را که نگاه کنیم می بینیم که در یک دورانی فراموش شدند اما فرهنگ عاشورا در تمام دروان ها هر کسی که خواسته زیر بار استکبار بیرون بیاید متوسل به این فرهنگ شد.

 

وی بیان کرد: ایران اسلامی هم با رهبری بزرگ امام راحل با توسل به همین فرهنگ پا به میدان گذاشت.

 

مسئول حفظ ارزش ها و نشر آثار دفاع مقدس در خوزستان در ادامه به تبیین مشترکات و تفاوت های عاشورا با انقلاب اسلامی ایران پرداخت و قیام برای دین، عدالت خواهی و برگرداندن انسانیت را از مشترکات این دو قیام دانست.

پایگاه خبری کهگیلویه

علیپور در خصوص تفاوت های این دو قیام گفت: در روز عاشورا بنی امیه آن قدر سیطره را تنگ کردند و بصیرت را از مردم گرفتند و زر زور را حاکم بر جامعه کردند که فرزند رسول خدا را به تنهایی وارد صحنه کربلا کردند و نهایتا با عدم همراهی مردم منجر به شهادت امام حسین(ع) و به اسارت رفتن خانواده اش شد.

 

وی با بیان این‌که ولایت فقیه از توطئه‌های خواسته یا ناخواسته جلوگیری و تحریم‌ها را مدیریت کرد افزود: فتنه‌گران نقطه مرکزی انقلاب یعنی ولایت را هدف قرار داده بودند، مردم ایران همان طوری که جنگ را هشت سال مدیریت کردند طی هشت ماه توطئه تمامی بساط داخلی و خارجی فتنه را عین سیل خروشان چنان شستند که تا الان کمر راست نکرده‌اند و بارها مجبور شدند حرف جمهوری اسلامی را بپذیرند.

پایگاه خبری کهگیلویه

علیپور تصریح کرد: ایرانی که روزی در هیچ جای دنیا نامی از آن نبود و در محافل خاص به عنوان عیاشی‌گری دیگران بود امروز به جایی رسیده است که هیچ قراردادی، هیچ سندی و ارتباطی در دنیا بدون نظر جمهوری اسلامی ایران منعقد نمی‌شود.

 

این مسئول با بیان این‌که عزت‌مندی امروز ایران در طول تاریخ بی‌نظیر است گفت: توطئه‌های سختی در حال اجرا است باید بصیر، آگاه و گوش به فرمان ولی فقیه باشیم.

 

علیپور رهبر آگاه، ملت منسجم و امکانات و تجهیزات ایران اسلامی را از موانع حمله استکبار جهانی دانست و خطاب به جوانان تاکید کرد: تا دیروز پدران شما سلاح به دست در میدان رزم دفاع کردند امروز  شما با سلاح علم و تقوا مدافع انقلاب و نظام باشید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک