آخرین اخبار

8. دى 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 4339
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ پیام نور دهدشت در خصوص ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ پیام نور دهدشت در خصوص ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی (ع) هستند. امام‌خمینی(ره)

 

ارزش روزها را حادثه‌ها و حادثه‌ها را مردم می‌سازند و در نهم دی‌ماه ایرانیان حماسه‌ای برجسته آفریدند که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند ، «مطمئن باشید که روز ۹ دىِ امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزى شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرایط کنونى که شرایط غبارآلودگىِ فضاست، این حرکت مردم اهمیت مضاعفى داشت؛ کار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن على(ع) را مى‌بیند. این کارها کارهایى نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهى است..
روز نهم دی روز حرکت خودجوش و برخاسته از بصیرت، دشمن‌‌‌‌‌شناسى، وقت‌‌‌‌‌شناسى و حضور ‌مجاهدانه مردم  بود

حال که در آستانه  ششمین سالگرد حماسه نه دی هستیم متذکر می شویم:

بر همگان واجب است که بدانند دستاویز امت اسلامی درکوران فتنه ها آموزه های مکتبی و رهنمودهای رهبری است. سیر هشت ماه مدیریت امام خامنه‌ای بر فتنه نشان می دهد که ایشان علاوه بر فتنه زدایی سعی در بصیرت افزایی نیز داشته اند و با این کار چشم فتنه را کور کرده و در این مدت مدلی بی بدیل در مدیریت بحران از خود به جای گذاشتند.

اما حال که شاهد برخی تحرکات انتخاباتی هستیم، تمام مسئولان می بایست سعی و تلاش خود را به حضور حداکثری مردم معطوف کنندومسئولان کشور باید بدانند کشور بیش از اینکه به فعالیت های انتخاباتی و القا بحران نیاز داشته باشد، به معتمدانی نیاز دارد که ملت را در مقابل سیل حملات دشمنان، یاری کنند.

 

همچنین زمزمه هایی برای حضور برخی از افرادی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در ساحت فتنه ایفای نقش کرده اند، شنیده می شود. برخی از شخصیت های سیاسی کشور نیز با از یاد بردن سابقه خود سعی در مبرا کردن این افراد با ابزارهایی نظیر اعمال فشار بر شورای نگهبان هستند.

همه دسته های مذکور باید بدانند صرف نظر از نقش کلیدی شورای نگهبان، اگر بخواهند حضور خود را در انتخابات آینده عملی کنند، پیش از آنکه با واکنش شورای نگهبان مواجه شوند، با تودهنی مردم مواجه می شوند. چرا که امت بصیر ایران اسلامی، به کسانی که وجهه بین المللی نظام مقتدر اسلامی را خدشه دار کرده اند، فرصتی دوباره نخواهند داد.

 

به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام میداریم ما تا آخرین حد توان پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهیم بود. لذا به برخی افراد به اصطلاح خواص اخطار میدهیم وجهه از دست رفته خود در بین انقلابیون و گروه های متدین  را به نفرت بیش از پیش بدل نسازند و با بیان عباراتی مانند “شورای رهبری” خود را به بزک کرده محافل دشمنانِ این انقلاب مقدس تبدیل ننمایند. و با پایان این عبارات مضحک، آبی باشند بر آتش و فتنه خود ساخته شان.

در آستانه یوم الله نهم دی، ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت هم نوا بادیگر اقشار و آحاد مردم تنفر قلبی خود را نسبت به طراحان و دست اندرکاران فتنه ۸۸ ابراز داشته و اعلام می کنیم اجازه نخواهیم داد همچون انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بار دیگر به بهانه های واهی شمشیر کینه را در انتخابات ۹۴ کشیده و در غبار فتنه امنیت مردم را سلب و خنده بر لبان دشمن جاری شود.

 

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک