آخرین اخبار

5. دى 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 4308
بعد از پایان نام‌نویسی نامزدهای انتخابات مجلس
بزرگواری بیانیه جدید صادر کرد؛ کاندیداها همدیگر را تخریب نکنند
حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری دومین بیانیه خود را پیرامون انتخابات مجلس دهم را انتشار داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری دومین بیانیه خود پیرامون انتخابات مجلس دهم را بعد از پایام مهلت نامنویسی کاندیداها منتشر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی هدانا لهذا

 

مجدداً خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام عرض سلام و ادب و احترام دارم.

 

خداوند را سپاسگزارم که توفیق داد تا در برابر فشارها و درخواستهای دوستان در مرکز کشور و حوزه انتخابیه و بخشهایی از مردم عزیزحوزه انتخابیهام شامل شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مقاومت کنم و به حرفها و عهد و پیمانم با مردم وفادار باشم و در حد توان مردم را به لباس مقدس روحانیت که نماد دین ومعنویت است خوش بین سازد و الان که لحظات پایان ثبت نام و نام نویسی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است در برابر این لطف خدا پیشانی به خاک میسایم و سجده شکر بجای می‌آورم.

 

مجدداً از همه اقشار مردم و ایلات و طوایف مختلف و مخصوصاً سادات مجاهدپرور و شهیدپرور و مامامزاده یحیی(ع) که [از سادات صحیح نسب استان می‌باشند] محترم و معزز منیزور بهمئی که در نوشتارهای قبلی از قلم افتاده بودند و سایر سادات محترمی که نام آن‌ها در ذهن نیست تشکر فراوان دارم.

 

از اینکه قریب  ۶۰نفر برای نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند انشاءالله انتخابات پرشوری را پیش‌رو خواهیم داشت امیدوارم همانطور که قبلاً گفتم نامزدهای محترم وحدت مردم عزیز راحفظ کنند و بدانند که هیچکس با تخریب دیگران بجایی نخواهد رسید انشاءالله از تخریب همدیگر پرهیز کنید و فقط برنامه‌های خود را به مردم عزیز ارائه دهید تا مردم از میان صالحان اصلح را انتخاب کنند.

 

توصیه‌ای برادرانه و مشفقانه به مردم عزیزم که در میان نامزدهایی که مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار می‌گیرند شخصی راکه پایبند به نظام ولایت فقیه و راه مقدس امام و شهدا باشد و دارای تجربه اجرایی باشد و مرکز و وزارتخانه‌ها را خوب بشناسد و هدف او محرومیت‌زدایی و توسعه و پیشرفت منطقه باشد و کارهای نیمه تمام را به اتمام برساند انشاءالله انتخاب کنید.

 

درآنچه گفتم و نوشتم و انتخاب کردم جز رضای خدا هیچ چیزی را مدنظر نداشتم و به تعبیر کلام خدا قرآن کریم «ولایخفون لومه لائم» ازسرزنش هیچ ملامت کننده‌ای باک نداشته و ندارم چه مقالههای واهی بنویسند، چه کامنت‌های بی ادبانه و دور از شأن انسانیت، خداوند یار و یاور شما باشد.

 

والسلام علیکم و رحمه الله

 

سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک