آخرین اخبار

14. دى 1393 - 18:53   |   کد مطلب: 43
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی به دهدشت غربی امسال ۱۵ میلیارد ریال اعتبار داشت که در بودجه سال آینده ۱۰۰ میلیارد ریال برای آن پیش بینی شده است.

 

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،سید موسی خادمی در بازدید از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی، اظهار داشت: فعالیت اجرایی پروژه‌های ملی و کلیدی استان متوقف شدنی نیست و تلاش مجموعه دست‌اندرکاران بر شتاب گرفتن روند اجرایی آنها است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در مرکز کشور برای تأمین اعتبار مورد نیاز تلاش کردیم، فعالیت اجرایی پروژه مهم آبرسانی به حومه دهدشت غربی را شدت بخشیم.
خادمی ابراز کرد: پروژه مهم و حیاتی آبرسانی به دهدشت غربی که نزدیک به شش هزار هکتار از اراضی دیم این منطقه را به صورت آبیاری تحت فشار و ثقلی تحت پوشش قرار می‌دهد، تاکنون 20 میلیارد تومان هزینه داشته و نزدیک به 16 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه آبرسانی به دهدشت غربی به 100 میلیارد تومان دیگر نیاز است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح آبرسانی تحول گسترده در زمینه توسعه کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان کهگیلویه محقق می‌شود.
خادمی یکی از ویژگی‌های اصلی این پروژه را 2 خطه بودن شبکه انتقال آب و چهار مخزن با ظرفیت‌های تامین ذخیره آب برای 84 هزار هکتار عنوان کرد و افزود: برای تسریع در روند اجرایی این پروژه و بهره‌برداری از ان در کمترین زمان ممکن از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک