آخرین اخبار

3. دى 1394 - 1:43   |   کد مطلب: 4295
دادستان کهگیلویه با اشاره به اینکه شهردار موظف است که مصوبات شورای شهر را انجام دهد گفت: شهرداری دهدشت نباید هر خواسته ای را بپذیرد و بایک تماس تلفنی هر کاری انجام دهد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مجید کرمی دادستان کهگیلویه در جلسه شورای ترافیک که در محل شورای شهر دهدشت برگزار شده بود گفت: باید وظایف قانونی خود را بدانیم و آن ها را انجام دهیم و ضروت ندارد فراتر از وظایف قاونی خود عمل کنیم.

 

کرمی به اختلافات اعضای شورای شهر دهدشت اشاره کرد و با بیان اینکه در همه شوراها قطعا اختلاف وجود دارد گفت: سلیقه و هدف اختلاف نظر باید درست باشد و نباید سلایق شخصی و طایفه ای را در جلسات وارد کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه اختلاف اعضا شورا و شهرداری دهدشت را همه می دانند و نقل محافل این شهر شده است افزود: اختلاف باید وجود داشته باشه اما برخی اوقات باید کوتاه آمد و اختلافات به این شکل را پایان داد.

 

دادستان کهگیلویه تصریح کرد: وقتی اکثریت اعضا شورا چیزی را مصوب می کنند آن هایی که مخالف هستند هم تبعیت کنند و جنجال و حاشیه ایجاد نکنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهردار موظف است که مصوبات شورای شهر را انجام دهد گفت: شهرداری دهدشت نباید هر خواسته ای را بپذیرد و بایک تماس تلفنی هر کاری انجام دهد.

 

کرمی با بیان اینکه سد معبر دکه ها در شهر دهدشت بی داد می کند و فضای شهری دهدشت را خیلی خراب کرده است افزود: نباید در دادن امتیاز دکه ها به افراد مختلف سلایق شخصی را دخالت داد.

 

دادستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بعضی دکه ها باید اصلاح شوند و بعضی دکه ها باید از سطح شهر جمع آوری شوندگفت: دکه هایی که واقعا مشکل دارند وسد معبر ایجاد کرده اند باید با تشکیل کمیته ای از سطح شهر دهدشت جمع آوری شوند.

 

وی با بیان اینکه اجاره و فروش دکه ها در سطح شهر دهدشت خلاف قانون است افزود: مالک تمام دکه ها شهرداری است و شهرداری می تواند از کسانی که این دکه ها را اجاره یا فروخته اند به عنوان فروش مال غیر شکایت کند.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک