آخرین اخبار

2. دى 1394 - 22:59   |   کد مطلب: 4293
آخرین فرم ثبت نام پنجمین روز را ادریس کشاورز از حوزه رسانه و فرهنگی اصلاح طلب پر کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، آخرین فرم ثبت نام پنجمین روز را ادریس کشاورز از حوزه رسانه و فرهنگی اصلاح طلب پر کرد و خود را به عنوان بیست و پنجمین کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به ثبت رساند.

 

کشاورزمتولد 1359 دارای  13 سال سابقه فعالیت فرهنگی در آموزش و پرورش و 10 سال فعالیت رسانه در سایت جمانیوز وابسته به جریان اصلاح طلب را دارد.

 

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات است گفت: کهگیلویه بزرگ نیاز به تغییرات زیادی دارد و این شهرستان بزرگ و محروم باید با تدابیر مناسب و تغییرات زیاد از بن بست و محرومیت نجات پیدا کند.

 

کشاورز الگوی مدیریتی و سیاسی خود را غلام تاجگردون دانست و ادامه داد: تاجگردون به دور از تنش ها و ناملایمات سیاسی  به برطرف کردن مشکلات شهرستان خود می پردازد.

 

وی شناخت از مسائل سیاسی و وضعیت فرهنگی کهگیلویه بزرگ را از شاخصه های خود برای حضور در انتخابات مجس دهم دانست و گفت: برای ورود به انتخابات از سران جریان اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ اجازه گرفته ام.

 

این فعال رسانه با اشاره به اینکه از حامیان طیف جریان اصلاح طلبان منطقیان است گفت: به هردو بزرگ اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ احترام می گذارم و ادامه داد: اگر اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ بر شخص دیگری به اجماع برسند من احترام خواهم گذاشت و کنار خواهم رفت.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک