آخرین اخبار

29. آذر 1394 - 14:06   |   کد مطلب: 4274
گزارش پایگاه کهگیلویه از دومین روز نامنویسی کاندیداهای مجلس دهم
روز خلوت ستاد انتخابات کهگیلویه/کاندید شاخص جریان اصلاح طلب نامنویسی کرد
محمود منطقیان کاندید جریان اصلاح طلبان در دومین روز از نامنویسی انتخابات مجلس دهم در ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری دهدشت ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، دومین روز از نامنویسی نامزدهای انتخابات مجلس دهم در حالی در فرمانداری دهدشت آغاز شد که به جز محمود منطقیان چهره شاخص جریان اصلاح طلب کسی برای ثبت نام مراجعه نکرد.

 

با این که در نخستین روز از نامنویسی داوطلبان 4 نفر از کاندیداهای اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل مراجعه و نامنویسی کرده بودند اما در روز دوم تا پایان وقت اداری محل ثبت نام روز خلوت و تنها شاهد حضور منطقیان بود.

 

"منطقیان" از چهره های سیاسی اصلاح طلب دارای 62 سال سن با سوابق اجرایی دبیری در مدارس و مدیریت چند ماهه در ادارهفرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در دولت صالاحات  داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه شده است.

محمود منطقیان که در انتخابات مجلس سال ۸۶ به همراه قادر لاهوتی،دیگر چهره شاخص اصلاح طلب منطقه، با مشکل رد صلاحیت مواجه شده بود، درباره موضوع تأیید صلاحیتش به خبرنگاران گفت: تأیید صلاحیت وظیفه و در صلاحیت شورای محترم نگهبان است و بنده با توجه به شناختی که از خود دارم به تأیید صلاحیتم بسیار امیدورام.

این کاندید جریان اصلاح طلبان درباره موضوع اجماع اصلاح طلبان نیز گفت: بعد از روشن شدن وضعیت صلاحیت ها و اینکه چه کسانی مورد تأیید قرار گرفته اند در یک اقدام مشورتی روی مسأله اجماع نظر می دهیم، که چه کسی برای پیروزی در این انتخابات مناسب تر است.فعلاً تا آن زمان نمی توانیم تصمیم خاصی بگیریم.

 

وی در همین رابطه  افزود: ما یک مجموعه هستیم و بنده تابع نظر جمع و خرد جمعی هستم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک