آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 15:00   |   کد مطلب: 4191
رئیس جمهور گفت: فضای انتخابات کشور قانونی، سالم و پر نشاط باشد و همه چهره های علاقه‌مند خدمت به مردم، در صحنه رقابت حاضر شوند.تروریسم به نام اسلام، موجب تاسف تاریخ بشریت است

به گزارش پايگاه خبري كهگيلويه،  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه شورای اداری در استانداری خراسان رضوی صبح امروز اظهار داشت: در این ایام که رحلت پیامبر اکرم پیام آسمان به زمین مقطع شد و نیز وفات امام حسن مجتبی که امام صبر، صلح، وحدت و کرامت بود می توان گفت دین اسلام دین رحمت و صلح بود اما تروریسم به نام اسلام، موجب تاسف تاریخ بشریت شده است.

رییس جمهور بیان داشت: از دیرباز  مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام بوده و امام رضا (ع) با حضورشان در خراسان نشان دادند که اسلام دین فرهنگ، منطق و گفت و گو است و عنایت امام هشتم شامل حال ملت ایران بوده و خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره داشت و گفت: فضای انتخابات کشور قانونی، سالم و پر نشاط باشد و همه چهره های علاقه‌مند خدمت به مردم، در صحنه رقابت حاضر شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بیان داشت: دولیت برای رفع مشکل آب تمام تلاش خود را می کند و در پی حل مشکلات آب است اما اولین قدم، بهره وری صحیح از منابع موجود است.

رئیس جمهور تاکید کرد:  تعیین مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 فرصت خوبی برای رسیدگی به زیر ساخت های شهری و اجتماعی این شهر است.

وی در انتهای سخنان خود بیان داشت: امیدوارم هر مجلسی در دفاع از کیان نظام و حقوق ملت روی کار بیاید از مجلس قبل قوی تر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک