آخرین اخبار

20. آذر 1394 - 14:18   |   کد مطلب: 4187
امام جمعه دهدشت گفت: مدیران دستگاه های دولتی حق استفاده زا امکانات به نفع جریان خاص در انتخابات را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سدی نصیر حسینی ظهر امروز در خطبههای نماز جمعه دهدشت با تشلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد:  توجه به فقرا و کمک به نیازمندان از جمله ویژگی‌های اجتماعی و اخلاقی آن حضرت بود که امروز باید الگوی مسئولان ما باشد.

 

امام جمعه دهدشت حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و با بیان این که ارادتمندان به حضرت سیدالشهداء و اهل بیت عصمت و طهارت حماسه باشکوهی خلق کردند و یکی از جلوه‌های زیبای عاشورا را به نمایش گذاشتند افزود:دشمنان تشیع در تلاش برای فراموشی واقعه عاشورا هستند و بایکوت خبری اجتماع میلیونی اربعین در رسانه‌های غربی بر همین اساس بود و نخواستند شکوه و عظمت را به تصویر بکشند.

 

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: جاذبه‌ای که باعث ایجاد این حرکت حماسی شد و این جمعیت انبوه را به طرف کربلا کشاند محبت حضرت اباعبدالله‌الحسین بود.

 

خطیب جمعه دهدشت با اشاره به استقبال مردم عراق از زوار حسینی ضمن ستودن این حرکت گفت: مردم عراق با تمام وجود از زائران استقبال و پذیرایی کردند.

 

حسینی تصریح کرد: مردم عراق در استقبال از زائران کربلا  همه حاتم طاعی شدند و قطعا حمایت سیدالشهداء و امام عصر بود که چنین حماسه‌ای خلق شد.

 

امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از خطبه  با هشدار نسبت به استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخابات تصریح کرد: هیچ اداره‌ای حق جانبداری از کاندیداها با استفاده از اموال دولتی را ندارد.

امام جمعه دهدشت با تاکید بر این‌که ادارات باید دقت داشته باشند در عرصه فعالیت انتخاباتی در اختیار عده خاصی قرار نگیرند افزود: البته فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه ادارات و نهادها است.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک