آخرین اخبار

19. آذر 1394 - 13:02   |   کد مطلب: 4165
امام جمعه موقت شهر یاسوج با تأکید بر اینکه کسانی که نسبت به حماسه 9 دی بی‌رغبت هستند، هرچه سریع‌تر موضع خود را اعلام کنند، خاطر نشان کرد: باید کسانی که به اصول نظام و انقلاب معتقد هستند در دانشگاه‌ها دعوت شوند و حضور پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در نشست بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور برخی از مسئولان استانی در دفتر نماز جمعه مرکز استان برگزار شد به ماهیت روشن این حماسه بزرگ در طول انقلاب اشاره کرد و گفت: پیام 9 دی برای همه کاملاً روشن است.

 

وی با با بیان اینکه در برگزاری این مراسم باید خرد جمعی و گروهی وجود داشته باشد، ابراز کرد:دست‌اندرکاران دولت بیش از هر زمان دیگر در جلسات بزرگداشت و برنامه‌ریزی 9 دی حضور پیدا کنند.

 

غیبت استاندار در این جلسه قابل دفاع نیست

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج با انتقاد از عدم حضور استاندار و معاون سیاسی استان در این جلسه گفت: 9 دی مورد تأیید جانشین امام عصر(عج) است، پس نباید به آن دهن‌کجی و بی‌توجهی شود و عدم حضور برخی از مسئولان با رتبه استانی در این نشست قابل دفاع نیست.

 

9 دی از خاکریز انقلاب دفاع کرد

 

حسینی صدر بی‌حرمتی به حماسه عظیم 9 دی را به مثابه بی‌حرمتی به ولایت فقیه دانست و افزود: 9 دی دفاع از خاکریز و دژ انقلاب است و در این موضوع که عده‌ای در فتنه 88 با پشتیبانی استکبار جهانی سعی در براندازی نظام داشتند، تردیدی نیست.

 

وی بر توجه مسئولان بویژه دولتمردان برای پاسداشت این روز اشاره کرد و گفت: حماسه 9 دی باید به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی شود و نباید در این خصوص مماشات صورت گیرد.

 

برخی به دنبال جان دادن دوباره به فتنه گران هستند

 

امام جمعه موقت مرکز استان با انتقاد از رویکرد و نعل وارونه دولت یازدهم در روز 16آذر روز دانشجو گفت: چرا باید از عناصر فتنه برای سخنانی در روز دانشجو دعوت شود؟مگر ماهیت روز دانشجو همان استکبار ستیزی را فراموش کرده اید.

 

حسینی‌صدر با تأکید بر اینکه کسانی که نسبت به حماسه 9 دی بی‌رغبت هستند، هرچه سریع‌تر موضع خود را اعلام کنند، خاطر نشان کرد: باید کسانی که به اصول نظام و انقلاب معتقد هستند در دانشگاه‌ها دعوت شوند و حضور پیدا کنند.

 

چرا باید آذر منصوری دعوت می شد؟!

 

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان استانی در مورد دعوت از یکی عناصر فتنه88 در دانشگاه آزادیاسوج گفت: به دلیل بی‌توجهی مسئولان، دانشگاه به محل حضور فتنه‌گران تبدیل شده، چرا باید آذر منصوری به دانشگاه آزاد یاسوج دعوت شود و این همه هزینه شود تا بسیج و دانشجویان این دانشگاه به چاقوکشی و ... محکوم شوند.

 

 

کاملاً دیکته شده و از پیش طراحی شده بود؟!

 

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه سخنرانی‌های روز گذشته (16 آذر) در دانشگاه‌های کشور کاملاً دیکته شده و از پیش طراحی شده بود، خاطرنشان کرد: چرا باید از یکی از سران فتنه در دانشگاه دفاع شود و برخی از مرعوبین فتنه 88 در این روز بزرگ ندای رفع حصر سردهند و مواضع نظام را تضعیف کنند.

 

حسینی‌صدر با بیان اینکه دولت مواضع خودش در برابر فتنه گران را مشخص کند،تصریح کرد: نظام اسلامی نسبت به فتنه‌گران رأفت نشان داد، یعنی حق عناصر اصلی فتنه 88 اعدام بود، پس چرا امروز برخی با کج اندیشی سخن از رفع حصر می دهند.

 

کسانی که از عناصر فتنه دفاع می‌کنند جرمشان کمتر از فتنه‌گران نیست

 

وی با بیان اینکه کسانی که از عناصر فتنه دفاع می‌کنند جرمشان کمتر از فتنه‌گران نیست، عنوان کرد: نیروهای وفادار به نظام وظایف خود را به درستی انجام دهند و بدانند که هنوز نیروی انقلابی بیدار هستند و فتنه آن را برملا خواهند کرد.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج به در پیش بودن یکی از مهمترین انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود، پس باید مواظب دسیسه ها و فتنه از پیش طراحی شده دشمن بود.

 

حرکت های ضد امنیتی در دانشگاه ها نگران کننده است

 

حسینی  از حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌های کشور ابراز نگرانی کرد و افزود: تمام اقشار جامعه نسبت به این موضوع آگاه و بیدار هستند و نخواهند گذاشت دوباره فتنه گران جان بگیرند.

 

وی با بیان اینکه روحانیت مبلغ اندیشه و تفکر ولایت فقیه در جامعه است، تصریح کرد: روحانیون باید پیام مهم حماسه 9 دی را اطلاع‌رسانی کنند و از اخلاق اسلامی، مسائل اسلامی و اصل نظام که همان ولایت فقیه است دفاع کنند و نگذارند پای عناصر فتنه و مرعوبین به مراکز علمی باز شود.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک