آخرین اخبار

18. آذر 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 4152
سپاس از منابع مطلع خود شنیده است که سالاری چند روز پیش در یکی از سفرهای خود به تهران به دیدار یکی از سران فتنه یعنی رئیس دولت اصلاحات رفته و حدود یک ساعت با او صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه به نقل از راه دانا،خبری در طول چند مدت گذشته از اوضاع و احوال استانداری بوشهر به گوش می رسد که حال طیف های مختلف اصلاح طلب این روزها زیاد خوب نیست.

از محافل سیاسی شنیده شده است که برخی از تندروهای دوم خرداد استان وابسته به سران فتنه به دلیل اینکه استاندار بوشهر با آنها همراهی نمی کند در حال دست و پا زدن برای عزل وی هستند و تا جایی پیش رفته اند که جانشین برای استانداری انتخاب کرده اند.

استاندار بوشهر که قصد دارد از هر ابزاری برای نگه داشتن کرسی خود استفاده کند دست به کار شده و جلسات متعددی را با برخی از همراهان فکری خود گرفته است.

مصطفی سالاری که تا پیش از این در میان مردم، خود و دولت جدید را معتدل و در نشست های خصوصی با برخی از اصلاح طلبان استان از سران دوم خردادی و فتنه به دلیل برخی مواضع شان انتقاد می کرد این روزها با دستپاچگی تمام سعی در جبران گذشته خود داشته و از هیچ کوششی برای نشست و برخواست با اصلاح طلبان دریغ نمی کند.

شنیده های موثق حاکی از آن است که اصلاح طلبان تندرو به شدت با استاندار بوشهر مشکل پیدا کرده و بارها در محافل خصوصی و در ملاقات با مسئولان ارشد دولتی علیه استاندار بوشهر سخن به میان آورده و خواستار عزل وی شده اند.

سپاس از منابع مطلع خود شنیده است که سالاری چند روز پیش در یکی از سفرهای خود به تهران به دیدار یکی از سران فتنه یعنی رئیس دولت اصلاحات رفته و حدود یک ساعت با او صحبت کرده است.

به گفته یک منبع آگاه استاندار جوان بوشهر به شدت واهمه داشته که کسی از این دیدار با خبر شود و به همین دلیل آن را در سکوت کامل خبری برگزار و کسی از استان او را همراهی نکرده است.

گرچه از جزئیات گفتگوی صورت گرفته در این دیدار گزارشی در دست نیست اما شنیده ایم که اطرافیان سالاری در حال رایزنی هستند تا شاید دوم خردادی های پایتخت نشین او را از سقوط نجات دهند.

 بعید نیست که سالاری با این دیدار قصد دارد، هم با استفاده از لابی سران جریان اصلاحات کشور و برخی از وزرا و مسوولان ارشد دولتی چند صباحی بیشتر در سمت خود باقی بماند و از سوی دیگر نیز با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات با نزدیکی بیش از پیش به تندروهای این جریان، خود را یک استاندار اصلاح طلب! معرفی کند.

گرچه مستندات این دیدار نزد سپاس موجود است ولی این پایگاه خبری تحلیلی آمادگی دارد تا پاسخ استانداری بوشهر را نیز در مورد دیدار با یکی از سران فتنه را منتشر نماید./انتهای پیام

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک