آخرین اخبار

17. آذر 1394 - 16:15   |   کد مطلب: 4141
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خواستار حضور پررنگ دانشگاه‌های استان در تحلیل و تبیین حماسه 9دی شد و افزود: متاسفانه در روز 16 آذر شاهد اتفاقات ناخوشایند در فضای علمی دانشگاه‌های کشور و استان بودیم.

به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی کهگیلویه، نشست بزرگداشت برگزاری یوالله 9دی صبح امروز با حضور آیت الله حسینی امام جمعه مرکز استان، حجت الاسلام حسینی صدر امام جمعه موقت استان، حجت الاسلام خاضع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پناهی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، افشار نیا مدیرکل صدا و سیمای استان، حجت الاسلام خرم روز مسئو دفتر شورای نگهبان دراستان، حجت الاسلام مقدم مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان،سرهنگ حسینیان جانشین فرماندهی سپاه فتح استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی در دفتر نماز جمعه مرکز استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید محمدجواد خاضع در این جلسه به حماسه 9دی 88در فضای غبار آلود فتنه دست ساخته غرب با همدستگی برخی مرعوبین و فریب خوردگان در آن برهه اشاره کرد و گفت: برخی در سال 88حضور 85درصدی مردم و انتخاب یک رئیس جمهور با 24میلیون آرا را قبول نکردند و فتنه بزرگ دروغ را برای رسیدن به مقاصد شوم خود به راه انداختند.

 

فتنه 88چهره خیلی اشخاص را برملا کرد

 

وی با بیان اینکه فتنه 88از نظر امنیتی و از نظر اقتصادی ضربه های سنگینی به نظام و کشور ایران وارد کرد،گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی در سال 88 می توانست ظرفیتی بزرگ برای ایران در حل معاملات منطقه حساب شود و برگ برنده ای در برابر استکبار باشد که با فتنه و توطئه ورزی دشمن بیرون و برخی فریب خوردگان داخلی به فتنه ای برای رسیدن به مقاصد شوم دشمن شد.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد شدت گرفتن تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران و کم رنگ شدن ایران در حل مسائل منطقه ای را از مهمترین اثرات منفی فتنه 88از سوی مرعوب شدگان دانست و افزود: اوج فتنه انگیزی این فتنه انگیزان آنجایی بود که به عاشورای حسینی توهین کردند و عکس های امام و رهبری را آتش زدند و واصل ولایت را زیر سئوال بردند.

 

خاضع به حضور میلیونی و با بصیرت مردم در حماسه 9دی ماه اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی وقتی دیدند عده ای غرب زده به ارز]شها، آرمانها و عقاید آنها توهین کرده اند با حضور میلیونی خود آتش های این فتنه را خاموش کردند و آنها را به زباله دان تار یخ فرستادند.

 

ماهیت فتنه 88ماهیتی غرب صفتانه بود

 

وی ماهیت فتنه گران در فتنه 88را ماهیتی غربی دانست و افزود: کسانی که در بحبوحه 88بر ضد ارزشها قدم برداشتند و در روز قدس روز استکبار ستیزی شعار نه غزه نه لبمان سر دادند همه تفکراتی غرب صفتانه داشتند که ملت نقشه آنان را فهمید.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حماسه 9دی  ماه را اوج ولایت مداری و انقلاب سالاری ملت در برابر دشمن دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در حماسه 9دی ماه فتنه آمریکایی دشمن را نقشه برآب کردند و آب سردی بر پیکر منحسوس استکبار ریختند.

 

جوهره حماسه 9دیماه اسلام خواهی بود

 

خاضع جوهر حماسه 9دی ماه را اسلامی خواهی و ترویج فرهنگ عاشواریی ملت مسلمان ایران و تأکید بر حفظ ارزشها دانست و افزود: مردم ایران اسلامی به دشمنان اسلام نشان دادند که ملت بصیرت و ولایت مدار ایران در اوج فتنه دشمن  با لبیک گویی به فرمان ولی خود در برابر هر دسیسه ای خواهند ایستاد.

 

9دیماه تمام شدنی نیست

وی با انتقاد از برخی که دنبال کم رنگ کردن این حماسه بزرگ9دیماه در تاریخ هستند، گفت: 9دی تمام نشدنی است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند 9دی ماه انقلابی دیگر برای ملت بود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: باید دانست اگر امروز ایران اسلامی توانسته است کشوری امن در منطقه باشد، همه به خاطر بصیرت مردم انقلابی ایران و داشتن رهبری بزرگ و ژرف اندیش است که فتنه دشمنان را همیشه برملا کرده است.

 

 

خاضع به ترویج و تبیین ارزشهای این روز در جامعه تأکید کرد و گفت:تبیین و ترویج اندیشه های 9دی اوج آگاهی بخشی مردم در برابر فتنه های دیگر است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه این حماسه عظیم باید بیشتر از گذشته در بین آحاد جامعه روشنگری شود، بیان کرد: کسانی که در فتنه 88از قطار انقلاب پیاده شدند و در دریای فتنه خود غرق شدند دیگر جایگاهی در این انقلاب ندارند.

 

حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در تمامی صحنه های نعمتی برای انقلاب است

 

خاضع آگاهی مردم را نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی ایران خواند و بیان کرد: باید آگاهی، بصیرت و شناخت دقیق موقعیت جامعه توسط مردم را قدر بدانیم که بزرگداشت 9دی هم به خاطر تقدیر و تشکر از ولایت‌مداری و بصیرت مردم است.

 

فتنه های دیگر در راه است

 

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 به حضور به موقع و یکپارچه مردم خنثی شد گفت: حادثه سال 88 که توسط استکبار جهانی و هم‌پیمانانش مدیریت می‌شد تمام شد اما فتنه‌هایی دیگری هم وجود دارد که مردم در این خصوص هم بیدار و هوشیار باشند.

 

خاضع بر اطلاع‌رسانی و تبیین حادثه عظیم 9دی تأکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی مناسبی برای گرامیداشت روز 9 دی انجام شده که در این روز تظاهرات و راهپیمایی نخواهیم داشت بلکه رویکرد گرامیداشت 9دی تحلیلی و تبیینی است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:  برگزاری نمایشگاه با موضوع حماسه 9 دی، مسابقه خاطره‌نویسی، میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیمای مرکز استان، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها با موضوع حوادث سال 88 و حماسه 9 دی، اعزام مبلغ به تمامی نقاط استان، برگزاری برنامه‌ در بقاع متبرکه استان، نصب پارچه نوشته از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حماسه 9 دی از برنامه‌های گرامیداشت این روز است.

 

در9دی باید شخصیت های معتقد به این روزسخنران باشند

وی در ادامه خواستار حضور پررنگ دانشگاه‌های استان در تحلیل و تبیین حماسه 9دی شد و افزود: متاسفانه در روز 16 آذر شاهد اتفاقات ناخوشایند در فضای علمی دانشگاه‌های کشور بودیم و کسانی به عنوان سخنران روز دانشجو در دانشگاه‌ها انتخاب شدند که طرفدار ایده رابطه با آمریکا هستندکه در این زمینه برخی از مسئولان باید پاسخگو باشند که چرا امروز به این روز اهمیت نمی دهند.

 

خاضع با اشاره به اینکه نباید بگذاریم حماسه 9دی به وضعیت روز دانشجو تبدیل شود، گفت: در این روز باید از سخنرانان و کسانی دعوت شوند که حماسه 9دی را قبول دارند و می‌پذیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت 9 دی امسال راس ساعت 10 صبح در تمام مناطق استان برگزار می‌شود و طبق روال سال‌های گذشته این مراسم در مصلی امام خمینی شهر یاسوج و با حضور سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک