آخرین اخبار

16. آذر 1394 - 22:20   |   کد مطلب: 4135
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: جنبش دانشجویی در زمینه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی و سیاسی باید بتواند خود را نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،علی رفعتی اظهار داشت: جنبش دانشجویی قبل انقلاب و بعد از انقلاب را داشتیم که باید ببینیم فعالیت ها چگونه بود.

وی ضمن تبریک روز دانشجو و 16 اذر اظهارکرد: زمانی لانه جاسوسی آمریکا توسط جنبش دانشجویی تسخیر می شود که به نام انقلاب دوم یاد می شود که نشان می دهد فعالیت جنبش دانشجویی در دانشگاه و جامعه در چه حدی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: جنبش های دانشجویی صرفا به سمت فضای سیاسی می رود و دخالتهای بیرون دانشگاه جنبش دانشجویی را دچار سیاست زدگی می کند اما می طلبد که جنبش دانشجویی در زمینه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی و سیاسی بتواند خود را نشان دهند.

رفعتی تصریح کرد: جنبش دانشجویی و تشکلهای دانشجویی همچون نمایندگان مردم در بین مسئولان هستند می طلبد که بین مردم حضور داشته باشد و حرف مردم را نیز به مسئولان نیز برسانند.

وی ادامه داد: تشکلهای دانشجویی در زمینه انتخابات یک روشنگری برای آحاد مردم داشته باشند و اجازه ندهند دانشگاهها دچار سیاست زدگی شوند. حرف دانشجویان بیشتر در بین مردم جای دارد و این یک فرصت برای جنبش دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج اضافه کرد: جنبش دانشجویی که از درون دانشگاه جوشش و خروش پیدا می کند و اگر بخواهد از بیرون دانشگاه خط دهی شود، جنبش نیست و تشکلهای دانشجویی و جنبش دانشجویی باید از بیرون خط دهی نشوند.

 

ایسنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک